poppe1 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Vet vad jag ska lägga in sirén ljuderna!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Testa i das Moddingforum, vettja *en snäll raportering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Flyttar till Modding.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Flyttar till Modding.. Öhm... har du ljud sirenen? Du får väl säga vilken fil det är till oss. Annars är det ju skitsvårt och hjälpa dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 30 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ja den svenska men vet inte vilken jag ska erstätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ja den svenska men vet inte vilken jag ska erstätta Citerar Stellhell här! Men måste man sparka in en igelkott i röven på folk för att dom ska fatta![/qoute] Vad heter filen som du ska ersätta med? Vad heter sirenfilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 30 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ingen aning, det är problemet ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ingen aning, det är problemet ligger. Ingen aning? Något namn måste den väl ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 30 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Siren akut men va fan ska jag ersätta med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Du ska inte ersätta någonting med någonting. Sirén ljudet som följer med i den nuvarande betan är bara en ljudfil. När jag fixade ljudet ingame så klippte jag först ljudet så att det fungerar i en loop. Sedan exporterade jag det till .wav med en viss frekvens som jag inte komer ihåg nu. Sedan använde jag SAAT (se min guide) för att importera ljudet till filen GENRL [tror det e bank 65]. Vid nästa släpp kommer man kunna skaffa en fixad version av filen GENRL (audio/SFX/ ska de ligga i) tyvärr ligger filen på ca. 20-30Mb jag tror att den komemr att laddas ner separat. VI kanske kan byta ut andra ljud med i filen så det inte e så mycket att ladda ner för så lite ändring i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 30 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Kan du länka till länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Kan du länka till länken? NEJ! Jag länkar ingenting åt någon som är så lat att han inte läser tråden 5 rader ner som startades före denna och handlar om precis samma sak!!!! Jag länkar till den tråden istället: showtopic=38946 ! Men jag föreslår att du inte ska ge dig in på att modda din audio/SFX/GENRL fil om du inte har lite modding och dator kunskaper, då mycket kan gå fel och då kan du få hela spelet att kracha så fort det kommer till "startscreenen" och vill spela upp ett litet ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts