Jezalov Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Tjena. Jag har en flickvän på SA... Varje gång jag går ut med henne blir hon alltid missnöjd, varför? Det står typ "This place seems to suit her" så tar jag henne till ett cafe där, men det funkar aldrig Skulle uppskatta ett svar, tack. Jez~ Edit: kanske skulle vara i GTA San Andreas FAQ, ursäkta i så fall. Redigerad 29 maj, 2006 av Jezalov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Tjena. Jag har en flickvän på SA... Varje gång jag går ut med henne blir hon alltid missnöjd, varför? Det står typ "This place seems to suit her" så tar jag henne till ett cafe där, men det funkar aldrig Skulle uppskatta ett svar, tack. Jez~ Edit: kanske skulle vara i GTA San Andreas FAQ, ursäkta i så fall. Alla tycker om olika sorters mat/sysselsättningar. Vill du ha reda på vem som gillar vad är det bara att söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jezalov Skrivet 29 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Alla tycker om olika sorters mat/sysselsättningar. Vill du ha reda på vem som gillar vad är det bara att söka. Tack för svar Det är hon Millie som man ska sno något Keycard av. Jez~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Här hittar du lite info http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&hl=Flickvänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jezalov Skrivet 29 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Tack båda Någon moderator kan låsa tråden (Vet inte om ni gör det på detta forum) Tack igen Jez~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Fast det är onödigt, nu kan man ju använda denna tråd som flickvänstråd (om det nu behövs). När trådar spårar ur eller har en ganska onödig mening, det är då dom blir låsta, denna är ju ganska clean så det är onödigt baby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Jezalov: Checka FAQ, Användbara länkar/information och Search innan du skapar en ny topic, oftast finns redan frågan besvarad sen tidigare. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jezalov Skrivet 30 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Jezalov: Checka FAQ, Användbara länkar/information och Search innan du skapar en ny topic, oftast finns redan frågan besvarad sen tidigare. Tack. Ok, sorry. Det var första gången jag var inne på detta forum så jag visste inte Ska inte hända igen Jez~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Tjena. Jag har en flickvän på SA... Varje gång jag går ut med henne blir hon alltid missnöjd, varför? Det står typ "This place seems to suit her" så tar jag henne till ett cafe där, men det funkar aldrig Skulle uppskatta ett svar, tack. Jez~ Edit: kanske skulle vara i GTA San Andreas FAQ, ursäkta i så fall. Du är ingen charmör helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 1. Om tjejen blir missnöjd hela tiden, skjut henne till döds. 2. Så går ni och sparar det, så laddar du sparfilen så är hon respawnad, och blir aldrig missnöjd Så fick iaf jag så det blev 100% Progress med alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 1. Om tjejen blir missnöjd hela tiden, skjut henne till döds. 2. Så går ni och sparar det, så laddar du sparfilen så är hon respawnad, och blir aldrig missnöjd Så fick iaf jag så det blev 100% Progress med alla. Synd det inte funkade så i verkligheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 1. Om tjejen blir missnöjd hela tiden, skjut henne till döds. 2. Så går ni och sparar det, så laddar du sparfilen så är hon respawnad, och blir aldrig missnöjd Så fick iaf jag så det blev 100% Progress med alla. Om man skjuter en flickvän ska dom försvinna för alltid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Tssss.. Käften :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts