poppe1 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Var lägga Saab 9-3 "datas" txt dukoment? Vet ej var jag ska lägga in den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Flytta till Modding topicen? Och frågan så vet jag inte alls.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Nu börjar jag bli jävligt less på det här POSTA I MODDING FORUMET Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Quotar mitt svar där i modding tråden.. Du behöver inte text dokumentet, bara om du ska ändra farten eller nåt som skaparen har viljat. Då öppnar du å läser av vad som ska stå i följande: Carcols, Handling.cfg, veichle.ide Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Låser denna då det finns en likadan tråd på rätt ställe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts