RavenE Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Nej, det är du inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Är jag ensam om att tycka att den är bra? Nejdå, inte för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Årets sommarplåga Bara att lyssna och njuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Låten är och förblir en utav djävulens skapelser. Må låten bli utkastade från himmlen och helvetes eldar äta upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Heh... Känner en vars bror känner Basshunter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Heh... Känner en vars bror känner Basshunter... Bryt vänskapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Heh... Känner en vars bror känner Basshunter... åhhh får jag ta på dig...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Heh... Känner en vars bror känner Basshunter... Jag känner en som känner min bror som i sin tur känner mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Botten http://www.youtube.com/watch?v=HU4APvZn8k4&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Finns några sidor bakåt. Den är verkligen botten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 DEN LÅTEN ÄR SÅ JÄVLA HEMSK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jag hade precis stigit av spårvagnen vid Strandvägen i Stockholm här om dagen och förbi kommer ett studentflak med Anna på högsta volymen. Hur kan man vilja fira sin student med en sådan låt? Jag förstår det inte. Låten är inte enns rolig i sin dålighet så som vissa låtar kan bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 HAHAHAHAHAHA http://www.youtube.com/watch?v=UaZ0timoif0...ggested&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Jag hade precis stigit av spårvagnen vid Strandvägen i Stockholm här om dagen och förbi kommer ett studentflak med Anna på högsta volymen. Hur kan man vilja fira sin student med en sådan låt? Jag förstår det inte. Låten är inte enns rolig i sin dålighet så som vissa låtar kan bli. Låten är ju Toppen bra! Har ni spårvagnar i Stockholm? Trodde bara det var Göteborg som hade det! Redigerad 16 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 LÅTEN SUUUUUUUUGER! Dom har spårvagnar i Göteborg och Norrköping och så har dom en linje i stockholm tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Låten är ju Toppen bra! Har ni spårvagnar i Stockholm? Trodde bara det var Göteborg som hade det! Nåja, man får ju tycka hur man vill! I vilket fall kommer man ju komma ihåg den oavsett vad man tycker om den... Och som fido skrev har vi en spårvagnslinje i Stockholm, "Djurgårdslinjen" som kör veterantrafik med äldre vagnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Nåja, man får ju tycka hur man vill! I vilket fall kommer man ju komma ihåg den oavsett vad man tycker om den... Och som fido skrev har vi en spårvagnslinje i Stockholm, "Djurgårdslinjen" som kör veterantrafik med äldre vagnar. Har ni inte en Cafévagn? Och tvärbanor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ingen som fattar att det är bot å inte båt eller bott :S och nej låten e asbra =) eftersom jag hittade den innan den blev spammad på radion och hittad av alla fjortisar! polaren känner ju jonas =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 JA KÄNNER EN BÅÅÅT HON KAN BANNA DIG SÅ HÅÅÅT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Jag är en BOT BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts