Jazz Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Alltså ... "... å hon kan banna de så håååt ... " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Nej, men om man har stora bröst Hur seriös tror du jag var när jag gjorde den bilden? Klart man inte behöver vara blond för att vara fjortis, men fjortisar här i Ödeshög färgar håret för det mesta håret blont. Jag går efter vad jag sett med egna ögon (Inte en cool smiley i det här fallet, han är blind och har därför solglasögon). Äh, förstog vad du menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 GAH! De spelade den jäkla låten på Sverige Top 40 på RixFM imorse. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) + "are you ready" hahaha! Pinsam. Edit: smiley --> Redigerad 10 juni, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 För att man inte ska se vad dom kollar på när man pratar med dom Det är väl mer för att man inte ska se vad dom inte kollar på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Skulle kanske ha postat den här i stället för i dagens LOL! Nåja, här kommer den igen då: Historien bakom Båten Anna! Var en snutt om honom på rapport också, med ungefär samma innehåll. Kan skicka om någon vill ha. *edit* Oj, det var en gammal post jag quotade. Måste ha gått in på fel sida. Redigerad 10 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Bara jag som aldrig vart med om någon som tror att "Boten Anna" handlar om en båt? Det enda alla gör är ju att säga "Öööh, jag hatar alla fjortisar som tror att låten handlar om en båt.........!". Vet INGEN som tor att låten handlar om en båt. Dessutom är låten ganska bra, men Basshunter har gjort en del bättre låtar. Skön kille på att göra musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Bara jag som aldrig vart med om någon som tror att "Boten Anna" handlar om en båt? Det enda alla gör är ju att säga "Öööh, jag hatar alla fjortisar som tror att låten handlar om en båt.........!". Vet INGEN som tor att låten handlar om en båt. Dessutom är låten ganska bra, men Basshunter har gjort en del bättre låtar. Skön kille på att göra musik. Har heller aldrig råkat ut för nån som tror det är en båt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Har heller aldrig råkat ut för nån som tror det är en båt.. Inte jag heller. Fjortisarnas hjärnor kanske är mer efektiva här nere! Eller jo... min golftränare trodde det handlade om en båt. Men han är 40 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Bara jag som aldrig vart med om någon som tror att "Boten Anna" handlar om en båt? Det enda alla gör är ju att säga "Öööh, jag hatar alla fjortisar som tror att låten handlar om en båt.........!". Vet INGEN som tor att låten handlar om en båt. Dessutom är låten ganska bra, men Basshunter har gjort en del bättre låtar. Skön kille på att göra musik. Jag har varit med om det. Och det är mina klasskamrater, som är långt mer kunniga på datorer än jag... Men han är sjyst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Så handlar inte om en båt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Så handlar inte om en båt? Men lol nej, det handlar om en bot i en irc kanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Så handlar inte om en båt? Jo, egentligen gör den det. Vi luras bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Så handlar inte om en båt? Jodå, det handlar om en båt vi luras som sagt bara och det är anledningen till att vi stavar bot istället för båt och att topicen heter botten anna och inte båten anna. Redigerad 11 juni, 2006 av Roller_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Oh nej, ni vart mycket oseriösare än vad jag var i mitt inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 BIRGER I MIN KLASS TROR ATT DET HANDLAR OM EN BOT I EN IRC-KANAL VAD SKA JAG GÖRA SNÄLLA HJÄLP MIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 BIRGER I MIN KLASS TROR ATT DET HANDLAR OM EN BOT I EN IRC-KANAL VAD SKA JAG GÖRA SNÄLLA HJÄLP MIG Erkänn dig slagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 BIRGER I MIN KLASS TROR ATT DET HANDLAR OM EN BOT I EN IRC-KANAL VAD SKA JAG GÖRA SNÄLLA HJÄLP MIG Dagens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Alltså ... "... å hon kan banna de så håååt ... " "...och hon kan banna banna dig så hårt..." Om låten kan jag säga att den har fastnat i skallen efter syrrans 20-årsfest där den spelades konstant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Är jag ensam om att tycka att den är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts