Valle-Ball Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Redan postad för i helvete. Posthunter? OT: Låten och videon suger, och några säger att den är så jäkla poppis, men jag har inte hört nån i min skola som snackat om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 IweX är en första klassens posthunter och det vet vi alla redan. Blir bara så jävla uttjatat bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Redan postad för i helvete. Jag såg inte de och JAG ÄR INGE JAEVLA POSTHUNTER btw Den dära fjortis som sitter och mimar till låten på Youtube nån som har adressen? Måstea ha den ska säga att de e en tjej i min klass kille lite oFFtopic men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Du orkar inte gå in på www.youtube.com, söka på Boten anna och scrolla lite? Pannkakor är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Åh! Hata Basshunter. Sliskfrilla med liten heterosexuell tofs det är grejer det. Hans dans i videon bekräftar ju ännu mera hans sexuella läggning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Åh! Hata Basshunter. Sliskfrilla med liten heterosexuell tofs det är grejer det. Hans dans i videon bekräftar ju ännu mera hans sexuella läggning. Han gör grym musik (nej, jag syftar inte på Botten Anna) och hans frisyr är tuff (förutom tofsen). Tror dessutom att han knappast är seriös när han dansar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag såg inte de och JAG ÄR INGE JAEVLA POSTHUNTER btw Den dära fjortis som sitter och mimar till låten på Youtube nån som har adressen? Måstea ha den ska säga att de e en tjej i min klass kille lite oFFtopic men.. Haha ingen posthunter Du spammar bla i Silroad tråden varje fucking day.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Haha ingen posthunter Du spammar bla i Silroad tråden varje fucking day.. Synd att du inte kan spamma in din cs-gubbe på cs-servern lite oftare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Iwe är ingen posthunter, bara väldigt väldigt aktiv. Jag var posthunter förr, iaf en gång. Det gick en period ni vet OT: Inte ens sett videon, hör på namnet låten suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Synd att du inte kan spamma in din cs-gubbe på cs-servern lite oftare. Hörru Jag lirar ju ganska ofta, men har aldrig näjet att spela med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 (redigerad) och JAG ÄR INGE JAEVLA POSTHUNTER HAHAHAHAHAHAHAHA!HA HAHAHAHAHAHAHAHA!HA HAHAHAHAHAHAHAHA!HA Åker in i signaturen direkt! Redigerad 1 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 och JAG ÄR INGE JAEVLA POSTHUNTER Och jag är inte Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Du orkar inte gå in på www.youtube.com, söka på Boten anna och scrolla lite? Pannkakor är gott. De dära var fel de är en kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 De dära var fel de är en kille Nej, det är dom två otroligt urfåniga tjejerna. Katt menar att du kan med dina ögon du fick vid din födsel som fungerar som dom ska(?) kan se att det finns en meny på sidan med LIKNANDE filmer, och där allt som har med "BOT" och "ANNA" finns. Use your fucking brain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag tycker bara synd om killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hörde den idag på radion och kände hur mitt hat emot den växte. Ack, ack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Dålig video, men låten är faktiskt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag föredrar Perrra / Asshunter före Basshunter, speciellt med låten "Det heter faktiskt BOT" m.fl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag föredrar Perrra / Asshunter före Basshunter, speciellt med låten "Det heter faktiskt BOT" m.flSamma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Det kommer bli årets sommarplåga enligt "experter". Men han har gjort det bra den där Jonas( ). Ja mena, den var ju inte tänkt att bli så stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts