aikjonas12 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Ja, det fattar väl t.om en dövstum ? Vad ska man med en dator till om man åker båt, menade jag?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Vad ska man med en dator till om man åker båt, menade jag?! Även båtmänniskor kan väll vara datorintresserade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Du är helt fel ute, det handlar om en Båt i en kanal. Ahh.. älskar alla fjortisar som tror att den heter "Båten Anna" btw, det är riktigt illa att videon går på ztv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Alla fjortisar sjunger den nu Och de sämsta är att ingen vet vad den handlar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Hm! Är han seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Så dåligt mimat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (fjortis version) http://www.youtube.com/watch?v=HU4APvZn8k4...ch=Boten%20Anna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Allstså, dom som har textad den måste ju vart tolv bast eller nåt. "Ya, no one can hit our bot" Redigerad 30 maj, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Är det därför han har en dator? Ja, han har en dator, MEN, han kör OCKSÅ en trampbåt i filmen i en kanal med vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (fjortis version) http://www.youtube.com/watch?v=HU4APvZn8k4...ch=Boten%20Anna haha värst hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Ja, han har en dator, MEN, han kör OCKSÅ en trampbåt i filmen i en kanal med vatten. Han frågade inte om han hade en dator, han frågade om det var därför Redigerad 30 maj, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Även båtmänniskor kan väll vara datorintresserade? Nej Katten missförstod min fråga från första början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (fjortis version) http://www.youtube.com/watch?v=HU4APvZn8k4...ch=Boten%20Anna Bra att hon sitter i MSN också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (fjortis version) http://www.youtube.com/watch?v=HU4APvZn8k4...ch=Boten%20Anna Vadå, dom där är ju coola. Inte alla som kan sitta på en stillastående moppe, och leka cool. SAMTIDIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Jag tycker den är O.K. Jädrans rolig men inget proffs jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Vadå, dom där är ju coola. Inte alla som kan sitta på en stillastående moppe, och leka cool. SAMTIDIGT! Hahahha , störtskön komentar nää men ärligt, nu kan man inte hata denna låten mer.. och det nån sa att den går på Ztv?! WTF, hur mycke har han betalt för att få visa den?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Handlar den inte om en bot på mIRC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jo,men FYF*N vad jag stör mig på alla som säger att det handlar om en BÅT. TILL EXEMPEL Alla säger; Fan vad båtenanna är bra! Hjahahaahha..Jewwewew,,Jag är en fjårtis asså! damn va hot asså! Är ju oroväckande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Version 2 Boten Anna 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Redan postad för i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts