Cyper Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) JAG VILL HÖRA BOTTEN ANNA PÅ NORSKA! Någon som har.. En länk? EDIT: Gulliga Norskar http://video.google.com/videoplay?docid=89...p;q=botten+anna hahaha Redigerad 29 juli, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Vet inte om den blivit postad förr: Boten Anna på Keyboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Vet inte om den blivit postad förr: Boten Anna på Keyboard Skill0rZ Fy fan vad bra han var då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Basshunters nya video - en orgie av champagne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Basshunters nya video - en orgie av champagne Baah, löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Bara jag som tycker Vi siter i ventrilo och spelar DotA är jävligt lik Daddy Dj - Daddy Dj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Yep. Han har ju tagit melodin därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Bara jag som tycker Vi siter i ventrilo och spelar DotA är jävligt lik Daddy Dj - Daddy Dj? Melodin är de fakto, enkelt förklarat, snodd ifrån "Daddy DJ"-dängan. --- Tss, Everest, det där bevisar ingenting. Ner mä' brallerna'. Visa att du är en man. Redigerad 26 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Ey, man. Jag har afrikanska gener, kom ska du få se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Ey, man. Jag har afrikanska gener, kom ska du få se! Oh. Jag vet inte vad du tycker, men jag känner mig sugen på lite rasbiologisk forskning. Ingående forskning. *Pilla bröstvårta*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Basshunters nya video - en orgie av champagne Väntar med spänning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 JAG VILL HÖRA BOTTEN ANNA PÅ NORSKA! Någon som har.. En länk? EDIT: Gulliga Norskar http://video.google.com/videoplay?docid=89...p;q=botten+anna hahaha Har någon texten till låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Oh. Jag vet inte vad du tycker, men jag känner mig sugen på lite rasbiologisk forskning. Ingående forskning. *Pilla bröstvårta*. Go ahead, kom och säg till mig när du lägger märke till att jag har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Men.. har inte BassHunter gjort Daddy DJ? Hade ett sample med han som sjöng, lät helt klart som basshunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Men.. har inte BassHunter gjort Daddy DJ? Hade ett sample med han som sjöng, lät helt klart som basshunter Nejnej. Daddy DJ är gjord av.. Daddy DJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Nejnej. Daddy DJ är gjord av.. Daddy DJ. *Börjar undra vem Daddy DJ verkligen är* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 *Börjar undra vem Daddy DJ verkligen är* Från Frankrike? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Har någon texten till låten? Svårt att höra? Jeg känner en bil, han heitar Pelle å er homofil. Han Onkel Rickhard han har aldrig vör i tvil. Han får'n stadig in i sitt anal, Ja han Pelle han är rett o slett brutal. Jag kommer från Norge, men jag suger på språket Redigerad 27 augusti, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Svårt att höra? Jeg känner en bil, han heitar Pelle å er homofil. Han Onkel Rickhard han har aldrig vör i tvil. Han får'n stadig in i sitt anal, Ja han Pelle han är rett o slett brutal. Jag kommer från Norge, men jag suger på språket Tack tack! Hörde inte riktigt vad de sa i slutet 1337 TXT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) HJÄLP Bäst hitils Redigerad 27 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts