the-copy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Han har blivit känd pga radio. ""Låten" är en simpel låt och kommer alltid att vara det, en simpel låt" -- Citat okänd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jag tycker Perras låt "Det heter faktist BOT" är mycket bättre. Och den andra "Vi har problem" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Boten Anna på Holländska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Boten Anna på Holländska. Det är Båten Anna på holländska, inte boten. Redigerad 24 juli, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Det är Båten Anna på holländska, inte boten. ok ? då håller ju låten inte ihop på slutet och den sööööög sooom faaaaan på holländska ?! iaf enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 "Båten Anna är stulen" http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,861281,00.html "- Jag vet varken ut eller in och mår jävligt kasst av det här, säger Jonas Altberg, 21." BÅT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) [ B ][Å][T]' date=Jul 24 2006, 08:52' post='735892] "Båten Anna är stulen" http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,861281,00.html "- Jag vet varken ut eller in och mår jävligt kasst av det här, säger Jonas Altberg, 21." BÅT Haha Han passar nog inte som någon "musik-stjärna" sånt händer juh ^^ Redigerad 24 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Vi ska till stranden och gliiida Basshunter - Strand Tylösand Den är verkligen dålig Men boten anna håller fortfarande! Redigerad 24 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) H http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,863415,00.html hahaha, nästan dagens lol? " Men jag var så inne i musiken att jag knappt märkte dem, säger han." Haha, kolla på bilden? Han ser ju helt förstörd ut. Plus en annan sak lite längre ner. Förresten? -På morgonen la jag ut den på min hemsida och gick och la mig. Samma kväll hade den laddats ned 30000 gånger och webhotellet som min server låg på kraschade. Det var helt galet. 30 000 nerladdningar? Säg mig vem som var så galen att få lyssna på den 30000 gånger på en dag? Tror han ljuger! Redigerad 28 juli, 2006 av kennzil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 30.000 olika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Återigen: Basehunter med Båten Anna Denna gången på Gröna Lund Du har fel, bas i det syfte basshunter menar det heter Bass på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Inte ens de goda amrisarna kommer undan. http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,862378,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Du har fel, bas i det syfte basshunter menar det heter Bass på engelska. Jo, jag vet, tänkte inte på det då Bass i musiksammanhang uttalas ju [bejs] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 What, jag som alltid trodde att han var en sann abborrejägare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Jo, jag vet, tänkte inte på det då Bass i musiksammanhang uttalas ju [bejs] Basshunter uttalas även [bejshunter]. Är det något som stör mig så är det folk som säger [basshunter]. What, jag som alltid trodde att han var en sann abborrejägare :'( Bass = Havsabborre. Perch = Abborre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Basshunter uttalas även [bejshunter]. Är det något som stör mig så är det folk som säger [basshunter]. Ja, precis. I början uttalade jag det [basshunter] (eller [bäshunter]), men numera säger jag [bejshunter] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Perfektionister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Perfektionister Nej. Bass är ett engelskt ord som helt enkelt uttalas [bejs]. Ska vara så då, säg inte fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Nej bass står för knull alltså basshunter=knulljägare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Nej bass står för knull alltså basshunter=knulljägare Förstår inte hur du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts