Kalan Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Det stavas väl "Boten Anna", i låttiteln? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Någon som har länk till parodin där de rättar han att det inte är en båt utan en bot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Någon som har länk till parodin där de rättar han att det inte är en båt utan en bot? Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Det stavas väl "Boten Anna", i låttiteln? Precis där har vi ett annat exempel på varför vi inte ska stava det med två T. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Här Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Dansbandsversion av Boten Anna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Dansbandsversion av Boten Anna HAhahahahaaha Vansinnigt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Dansbandsversion av Boten AnnaHör ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Hör ingen skillnad Ser, det heter ser. S E R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Öhm... Hör... Man ser typ ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Dansbandsversion av Boten Anna Klockren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Finns en ny låt nu, Basshunter - Den där ANNA (Club mix) >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Återigen: Basehunter med Båten Anna Denna gången på Gröna Lund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Återigen: Basehunter med Båten Anna Denna gången på Gröna Lund Haha fy fan, bara jag som tycker att han bara blir pinsammare och pinsammare? Har en polare som var på senaste DH när han var där, är det sant att han blev utbuad asså? EDIT: Vet inte om denna har visats här förut men om inte så http://youtube.com/watch?v=ptv-eCxq-Kw&mod...arch=basshunter vem tror han att han är egentligen? Redigerad 12 juli, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Har en polare som var på senaste DH när han var där, är det sant att han blev utbuad asså? Ja. Jag var också där. Men han var väldigt löjlig, inte själva låten men allt han gjorde emellan. "Hoppa runt nu för fan då." "Jag skulle egentligen spelat någon annan stans men dreamhack kan man ju aldrig missa, eller huuuur?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Ja. Jag var också där. Men han var väldigt löjlig, inte själva låten men allt han gjorde emellan. "Hoppa runt nu för fan då." "Jag skulle egentligen spelat någon annan stans men dreamhack kan man ju aldrig missa, eller huuuur?" Ja usch, pinsamt är ordet. Sen allt eviga tjat om "utan er skulle jag aldrig vara den jag är idag", Ja men va fan är han då? en stor löjlig fjant som varken kan dansa eller sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag känner en bot Botten heter GoogleBot. Googlebot heter den, och den kan spana spana efter dig Den kollar upp i våran forum. Jag vill berätta för dig att jag känner en Googlebot. Jag känner en bot Botten heter GoogleBot. Googlebot heter den, och den kan spana spana efter dig Den kollar upp våran forum. And so on... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag tycker att Basshunter är duktig. Dessutom har han väldigt stiliga byxor på sig när han uppträder på gröna lund. De ser lite ut som min mormors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) Jag tycker att Basshunter är duktig. Dessutom har han väldigt stiliga byxor på sig när han uppträder på gröna lund. De ser lite ut som min mormors. Citerad, lol. Redigerad 23 juli, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ni är ju fan löjliga. Han har blivit känd över hela sverige, beror inte det på att han har gjort en relativt bra låt? Jag gillar skälv inte den låten, pga att den är så sönderspelad men han är inte töntig på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts