Vice. Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 . http://www.existenz.se/klick.php?id=1514 Ah, kan du posta något så dåligt så kan jag det med : http://video.feber.se/2006/06/boten_anna_i_da.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ah, kan du posta något så dåligt så kan jag det med : http://video.feber.se/2006/06/boten_anna_i_da.html Fan vad bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag tyckte den gick att lyssna på förut, innan den blev upptäckt av allt och alla, då blev den bara irriterande. Den gick att lyssna på för mig me Men sen när alla jävla idioter på skolan upptäckte den suger den pung ingen vet vad den handlar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Den gick att lyssna på för mig me Men sen när alla jävla idioter på skolan upptäckte den suger den pung ingen vet vad den handlar om - Ingen vet vad den handlar om? Right! Och ingen vettig människa ställer sig emot krig, eller spärrar vägen för Jehovas Vittne när dessa knackar på dörren. Så pyttsan heller. Alla vet vad den handlar om. Du, precis som alla andra som ids klaga på "idioternas okunnighet", är i vägen. Ni stör min sömn, för helvete. Kan ni inte förstå att man inte behöver följa de tuff-häftig-ball-coola mongo-principer för att överleva? Dhuuuuuuuu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Alla vet vad den handlar om. Du, precis som alla andra som ids klaga på "idioternas okunnighet", är i vägen. Ni stör min sömn, för helvete. Kan ni inte förstå att man inte behöver följa de tuff-häftig-ball-coola mongo-principer för att överleva? Dhuuuuuuuu. Precis, därför låter de bli att lyssna på låten för att inte gå med i fjortisballheten. DHUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Precis, därför låter de bli att lyssna på låten för att inte gå med i fjortisballheten. DHUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! Hrmhrm. Den huvudsakliga delen av alla, vad man kallar fjortisar, ratar helvetet. De lyssnade på låten innan, för då var det coolt. Nu är det coolt att hata låten, eftersom "idioterna" som fortfarande lyssnar inte vet vad den handlar om. Man ska inte bara plugga sina öron med långfingret då låten spelas, utan för att få total respekt krävs det att man klagar över artisten bakom den och de som "orkar lyssna på någonting de inte förstår". Fåfängt grupptryck - det är fjortis. Eller bara idioti. Fult, dåligt och stört är det i alla fall. Låt låten vara, och skaffa egna åsikter, barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hrmhrm. Den huvudsakliga delen av alla, vad man kallar fjortisar, ratar helvetet. De lyssnade på låten innan, för då var det coolt. Nu är det coolt att hata låten, eftersom "idioterna" som fortfarande lyssnar inte vet vad den handlar om. Man ska inte bara plugga sina öron med långfingret då låten spelas, utan för att få total respekt krävs det att man klagar över artisten bakom den och de som "orkar lyssna på någonting de inte förstår". Fåfängt grupptryck - det är fjortis. Eller bara idioti. Fult, dåligt och stört är det i alla fall. Låt låten vara, och skaffa egna åsikter, barn. Håller med dig, tänkt själv skiva det förut. Men jag orkade inte. Att det är konstigt att sluta lyssna för att många gör det. HrmHrm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Fick veta idag vad Basshunter heter på lunarstorm. Stackarn, han har det fan inte lätt där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Fick veta idag vad Basshunter heter på lunarstorm. Stackarn, han har det fan inte lätt där! Och? Usch, en polare till mig trodde att han sjöng om en båt som heter Anna. Sen när jag sa vad den handlade om så trodde han inte på mig, han tjatade istället ut mig vad en bot är!! Den där låten skulle nog blivit bra om man tog bort sången helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Och? Vaddå, det är ju inte rätt att en massa finniga tonårsgrabbar sitter och skriver till han att hans låtar suger, att han är bög och länkar till hans porrbilder. Han har ju i vilket fall lyckats bättre än dem här i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Appropå apelsiner så har asshunter släppt lite nya låtar. http://www.asshunter.se ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 ASSHUNTER - Det Heter Faktiskt B O T så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 ASSHUNTER - Det Heter Faktiskt B O T så bra Kan någon lägga upp den på någon sida så att man kan ladda ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Kan någon lägga upp den på någon sida så att man kan ladda ner den? Asshunter - Det Heter Faktiskt B O T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Asshunter - Det Heter Faktiskt B O T Den går ju inte att ladda ner, bara lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Den går ju inte att ladda ner, bara lyssna på. Högerklicka -> Spara mål som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 SVT tror det är en BÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Hur kan man bli så korkad så att man tror att det handlar om en båt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Hur kan man uttala Basshunter som Basehunter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Hur kan man bli så korkad så att man tror att det handlar om en båt? Uno: Datorer är inte av allas intresse. Dos: Einstein, med fler stortänkare, levde i en tid utan allt vad bandbredd och fildelning heter. Inte var någon bland dem av vidare korkad natur. Dhuuuuu. Här, ta en utsliten dumstrut och skäms en stund. En varnig ska du dock få ta del av först: akta dig för alla "krigshjältar" och machomän jag ställt där borta, i det högra hörnet. De är jävliga så det inte finns ord till det. Redigerad 1 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts