The Dude Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) ÖlandRoots2006 Någon som hänger med mig dit? Bokade artister. Sen ryktas det även om att Peps Persson kommer göra ett framträdande, inte att missa! Redigerad 29 maj, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jag borde hänga med, men jag har pingviner att vakta. Jäkla skitnorrland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jag älskar reagge men jag kommer nog inte dit... Synd är det iallafall Fast det kanske är fel miljö för mig egentligen. Det är väl mycket knark där och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jag ska dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Dåliga nyheter för min del, Öland Roots samanfaller med sommarens semesterresa =( Jag missar med andra ord festivalen även detta året. Rabarben: Det är en festival för hela familjen och alla åldrar. En del rökande och festande förekommer säkerligen men ingen alkohol på festivalområdet är reglerna, och man kan ju hålla sig undan från campingen och stranden framåt kvällen så är det inga problem. Min anarkistkompis (okka du har sett honom i cam, han med de rutiga byxorna) bjöd General Knas (Svenska Akademien) på öl förra festivalen och de lånade hans plånbok att mecka en joint på, sköna grabbar! Redigerad 29 maj, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Min anarkistkompis [...] bjöd General Knas (Svenska Akademien) på öl förra festivalen och de lånade hans plånbok att mecka en joint på, sköna grabbar! Ah, jag älskar din anarkistkompis. Vi ska krossa fönster tillsammans någon dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jag älskar reagge Intressant ställning, då du lik förbannat envisas om att stava reggae som ett enbent zigenarluder. Skön kontrast till Uppsala, minsann. Hade nog tagit mig dit, ifall större delen av det musikaliska utbudet inte vore personer som jag hellre hade sett döda och begravna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Intressant ställning, då du lik förbannat envisas om att stava reggae som ett enbent zigenarluder. Skön kontrast till Uppsala, minsann. Hade nog tagit mig dit, ifall större delen av det musikaliska utbudet inte vore personer som jag hellre hade sett döda och begravna. Vilka då? Varför? Jag som trodde att reggaefolk var snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Vilka då? Varför? Jag som trodde att reggaefolk var snälla. Max Peezay är en vedervärdig söderortsunge, som inte borde få vistas på gatan utan koppel. Och Governor Andy är en jävla klåpare. Visst, dem är väl inte särskilt otrevliga, men jag hatar posers av hela mitt hjärta. Jag hatar också medelålderskvinnor som äter glass mitt på gatan. Visa lite hänsyn... kärringjävlar. Redigerad 29 maj, 2006 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Förra året var det i Malmö. Min kompis åkte dit, that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Förra året var det i Malmö. Min kompis åkte dit, that is. Öland Roots har aldrig varit i Malmö. Nej jag ska ej dit, musiken tilltalar mig ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Öland Roots har aldrig varit i Malmö. Nej jag ska ej dit, musiken tilltalar mig ej. Do'h. Jag blandade ihop det med Malmös Reggea Festival Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts