poppe1 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jag installerande om det första gången funkade du utan lagg men sedan så var det ommöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 29 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Oj fel ställe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jag installerande om det första gången funkade du utan lagg men sedan så var det ommöjligt. Har du en tillräckligt bra dator? Har du uppdaterat ditt grafikkort med nya drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 29 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jag för ett halvårs sen så funkade det, men nu har ja fixxat d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts