thotim Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Minns att det fanns någon sida där man kunde skriva in datorns prestanta sedan klicka på ett spel. Då kom det upp någon mätare som visare hur bra spelet skulle fungera på datorn. Tror sidan hade någon med Microsoft att göra. Någon som har länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) www.srtest.com Redigerad 29 maj, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 www.srtest.com Tänker du samma som jag B2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 http://gameadvisor.futuremark.com/gameadvisor/service/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Tänker du samma som jag B2 Jag tror det B1 Jag var bara tvungen att säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag tror det B1 Jag var bara tvungen att säga det Det är testa datorn time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Lånar tråden lite.. Finns det något liknande som visar om datorn klarar ett visst program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Hur många krävande program finns det? Maya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Lånar tråden lite.. Finns det något liknande som visar om datorn klarar ett visst program? Tror Photoshop fungerar utmärkt på din dator. Seriöst? Har du inte en dator från 1958 så fungerar nog dom flesta program och skulle det finnas något undantag tror jag inte någon skulle göra en hemsida för att lista 2 krävande program.. Redigerad 31 maj, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Tror Photoshop fungerar utmärkt på din dator. Seriöst? Har du inte en dator från 1958 så fungerar nog dom flesta program och skulle det finnas något undantag tror jag inte någon skulle göra en hemsida för att lista 2 krävande program.. Jo det fungerar fint på min dator, det gör även Paint. Finns en hel del program jag vet om som datorn inte orkar med, det är bland annat alla video redigerings-program som Pinnacle Studio, Adobe premiere, Video Vegas m.fl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Jo det fungerar fint på min dator, det gör även Paint. Finns en hel del program jag vet om som datorn inte orkar med, det är bland annat alla video redigerings-program som Pinnacle Studio, Adobe premiere, Video Vegas m.fl Vi kan säga såhär, om vegas inte fungerar på din dator köper jag en ny dator åt dig, okej? Redigerad 31 maj, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Vi kan säga såhär, om vegas inte fungerar på din dator köper jag en ny dator åt dig, okej? Okej då, det ända av de tre jag inte kollat upp vad som krävs. Men eftersom det är mer avancerat än Pinnacle men mindre avancerat än Premiere så antog jag att det inte krävde så mycket mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Vi kan säga såhär, om vegas inte fungerar på din dator köper jag en ny dator åt dig, okej? Va generös du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Var inget.. Redigerad 2 juni, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts