P1rsson Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Hade tänkt att sälja mitt xbox och alla spel nu och spara ihop till x360. Jag har en ca 2 år gammal box med 2 kontroller och 15-20spel, ska rabbla upp så många jag kommer på här. Fable Halo CE Halo 2 Riddick escape from batcher bay Pro evulotion socceer 5 Fifa 2004 Fifa 2003 Fifa Euro XIII Flat out The warriors SWAT True crime SOLA Splinter cell pandora tomorrow NHL Rivals GTA vice city + GTA 3 + DVD kit. samt headset. Det är dom jag kommer på för tilfället men har lite fler. Men kommer jag kunna sälja detta som ett enda paket? Vad kan jag ta för det isf? Om jag säljer spelen löst kan jag ta 150 för dom? Ska sätta in annons på blocket eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Jag har inte så fet koll på det här men om du vill ha det sålt får du nog sätta ett relativt lågt pris eftersom det finns ett så stort utbud. Jag vet inte vad andra säljer sina grejjor för men jag skulle nog betala runt 3000 för alltihop. Sälj spelen styckvis för runt 100-150 kr styck. ääädit: Om du hittar en "bra" köpare kan du säkert ta mera. Redigerad 29 maj, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Sök på Blocket efter Xbox och titta vad andra begär, 3000 verkar mycke om man jämför med hur mycke alla andra vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts