Siana Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag blev alldeles nyss sugen på att spela någon slags flygsimulator. Då vill jag att den ska vara så realistisk som möjligt. Är det någon som har något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Microsoft flight simulator (2006) och IL-2 sturmovik är väl de mest realistiska flygsimulatorerna jag kan komma på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 FS2006 (Flight Simulator X) ska släppas runt jul. Annars finns 2004 som duger bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 FS2006 (Flight Simulator X) ska släppas runt jul. Annars finns 2004 som duger bra Okej, en liten miss av mig, men finns inte 2005 också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Okej, en liten miss av mig, men finns inte 2005 också? Nä, de senaste åren har microsoft släppt ett nytt vartannat år, senaste var FS2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Åk nånstans där man utbildar piloter och fråga om du får köpa en av deras simulatorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Åk nånstans där man utbildar piloter och fråga om du får köpa en av deras simulatorer Jag tänkter nog att de använder Microsoft Flight Simulator också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Åk nånstans där man utbildar piloter och fråga om du får köpa en av deras simulatorer Dom är ju säkert skitbilliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Dom är ju säkert skitbilliga! Ja dom kostar väl runt 999999999999999kr (blev det rätt nu ) Jag tycker du ska skaffa FS 2004 då den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Piloter utbildar väl sig med hjälp av flight simluator 2004? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Piloter utbildar väl sig med hjälp av flight simluator 2004? Jag har för mig också att de flesta gör det. Fast då har de "riktig"-utrustning som de använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Tänkte bara tipsa om att Gamespot släpper singleplayer demo av Microsoft Flight Simulator X om två dagar. Vet inte ifall man kan tanka det om man inte är premium member. Är inloggad som det atm. Då jag läst om spelet tidigare hade jag trott att detta spelet skulle köras med Direct X 10. Men så verkar det ju inte nu. Iaf inte i denna demoversionen. Läs och kolla lite bilder för er som inte vet. Tror att detta spelet blir det bästa de gjort. Just fått tillbaka denna "flygsimulatorkänslan" att glida runt i världen och bara .. se. Check it out! Gamespot kicks ass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Tänkte bara tipsa om att Gamespot släpper singleplayer demo av Microsoft Flight Simulator X om två dagar. Vet inte ifall man kan tanka det om man inte är premium member. Är inloggad som det atm. Då jag läst om spelet tidigare hade jag trott att detta spelet skulle köras med Direct X 10. Men så verkar det ju inte nu. Iaf inte i denna demoversionen. Läs och kolla lite bilder för er som inte vet. Tror att detta spelet blir det bästa de gjort. Just fått tillbaka denna "flygsimulatorkänslan" att glida runt i världen och bara .. se. Check it out! Gamespot kicks ass! Det var som fan trodde de skulle dröja mkt längre innan man skulle få tag på något som har med FSX att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Tänkte bara tipsa om att Gamespot släpper singleplayer demo av Microsoft Flight Simulator X om två dagar. Vet inte ifall man kan tanka det om man inte är premium member. Är inloggad som det atm. Då jag läst om spelet tidigare hade jag trott att detta spelet skulle köras med Direct X 10. Men så verkar det ju inte nu. Iaf inte i denna demoversionen. Läs och kolla lite bilder för er som inte vet. Tror att detta spelet blir det bästa de gjort. Just fått tillbaka denna "flygsimulatorkänslan" att glida runt i världen och bara .. se. Check it out! Gamespot kicks ass! Oh shizzle! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 I natt brakar det loss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Tror ni att det går bra att flyga utan joystick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Tror ni att det går bra att flyga utan joystick? Knappast samma känsla, men sher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Piloter utbildar väl sig med hjälp av flight simluator 2004? Har vart på F21 och fick testa flyga viggen i en simulator. Då sitter man i en "riktig" cockpit, sen har du alla spakar, joystick och liknande du flyger med. Dyker du hastigt, sätter igång efterbrännkammaren eller liknande, utsätter dig för g-krafter så späns 4-punktsbältet åt så det känns som om man skulle flyga på riktigt. Fast dom maskinerna drar oerhört mycket ström. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Nån mer än jag som ska sitta uppe och lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Realistisk flygsimulator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts