Terrorysta Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Ok, Skriv tillbaka så fort sin möjligt... Hittade drivrutinen på www.driversguide.com eller www.driverguide.com Tror inte det är rätta drivrutninen för mig, min ratt saknar force feedback, i alla fall vad jag kan se. Men jag testar iaf EDIT: har nu testat, den nya drivrutninen gör ingen skillnad. Det konstiga är dock att ratten går att använda. Mitt stora problem nu är att ställa in så att pedalerna gasar/bromsar istället för att ändra vinkel. Detta är svårt eftersom jag inte kan ändra några inställningar på ratten. Vore trevligt om någon som använder ratt kunde lägga upp en bild på sina settings. Kan också tillägga att jag också kan svänga med pedalerna, jag kan helt enkelt inte få dom att gasa/bromsa -.- Redigerad 1 juni, 2006 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Ok tänkte jag har en sådan där microsoft steering wheel och den har force feedback.. Aja det ser mörkt ut om att det fungerar korrekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Är SA gjort så att det ska fungera med ratt&pedals ? Det var iaf inte VC, där blev man tvungen att ladda ner något program. För mig funkar det inte heller, varken VC eller SA. Eller, jo. Ratten funkar, men inte pedalerna. Och det suger ju att gasa med ratten . Har för mig att det fanns en annan sån här tråd, där vi konstaterade att det helt enkelt inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Fast ta hem en mod när en bil iknar en f1 bil. där gasar man ju med ratten... Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Fast ta hem en mod när en bil iknar en f1 bil. där gasar man ju med ratten... Hehe Heheheheh ... blir ändå inte samma sak. Kebab, min tråd tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 1 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 För mig funkar det inte heller, varken VC eller SA. Eller, jo. Ratten funkar, men inte pedalerna. Och det suger ju att gasa med ratten . Har för mig att det fanns en annan sån här tråd, där vi konstaterade att det helt enkelt inte funkar. Jag kan "gasa" CJ med pedalerna men jag kan INTE gasa/bromsa med en bil. Så pedalerna funkar utmärkt, det är mina inställningar som inte vill stämma -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts