Terrorysta Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag var nere i källaren härom dan och hittade en gammal joystick, den har pedaler och ratt. Jag fick genast idén att använda den till SA men jag har fått ett problem, jag får bara pedalerna till att ändra vinkel i spelet, inte styra/gasa som tänkt. Så min fråga lyder: hur ska jag ställe in settings så att jag får den att styra/gasa, jag har försökt men den vill verkligen inte. Vore schysst om nån med ratt kunde lägga upp ett screenshot på sina settings. tack på förhand! /Confederate T. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Den kanske är för gammal?? Kanske ladda ner drivrutinerna till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 29 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Den kanske är för gammal?? Kanske ladda ner drivrutinerna till den. Jag har en microsoft SideWinder -98 års model med USB. Microsoft vägrar släppa nya drivrutiner till den, men den funkar ändå bara det att det inte går att ändra några inställningar. Mitt problem är att jag inte vet hur jag ska fixa det där med settings så att jag kan gasa/bromsa med pedalerna, alltså pedalerna funkar men det går bara att ändra vilken med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Kan tro att det går att ändra i kontrollpanelen>spelenheter Redigerad 30 maj, 2006 av Daniel_al Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Har en likadan ratt... ska se om jag kan hitta några drivers! Tror jag hittade dom rätta drivrutinerna..Här är dom! Tror jag hittade dom rätta drivrutinerna..Här är dom! Tror jag hittade dom rätta drivrutinerna..Här är dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Samma skit med min ratt och den fick jag i julas. :'( Redigerad 30 maj, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 30 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Har en likadan ratt... ska se om jag kan hitta några drivers! Tror jag hittade dom rätta drivrutinerna..Här är dom! Tror jag hittade dom rätta drivrutinerna..Här är dom! Tror jag hittade dom rätta drivrutinerna..Här är dom! Var är dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Hu laddar man upp filer... har uppdateringen här men får inte upp den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Hu laddar man upp filer... har uppdateringen här men får inte upp den! File Attachments under fältet du skriver inlägget på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Fungerar inte för mig... Men fixade en annan länk.. här är dom senaste drivrutinerna! http://rapidshare.de/files/21792909/swffwheel.rar.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Är SA gjort så att det ska fungera med ratt&pedals ? Det var iaf inte VC, där blev man tvungen att ladda ner något program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Man kan ju alltid försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Är SA gjort så att det ska fungera med ratt&pedals ? Det var iaf inte VC, där blev man tvungen att ladda ner något program. Till PS2 fungerar i alla fall ratt och pedaler utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Jo men nu snackar vi om datorer... Men om jag inte missförstår mig så kommer det antagligen inte att fungera... testade själv för ett tag sen.. funkade inte! tyvärr men man vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ni ja, jag snackar om PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ja men tråden handlar ju om PC.. inte ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Ja men tråden handlar ju om PC.. inte ps2 Ja, men jag la bara till att det åtminstone fungerar till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Sant det... men återgå till ratten nu (ledsen för små snacket) fungerade det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 31 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Sant det... men återgå till ratten nu (ledsen för små snacket) fungerade det eller? Har ännu inte hunnit testa, ska försöka göra idag, lite plugg att göra först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Ok, Skriv tillbaka så fort sin möjligt... Hittade drivrutinen på www.driversguide.com eller www.driverguide.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts