RavenE Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Jag har sett ett klipp ifrån Family Guy där dom gör parodi på Jackass. Stewie kallar sig för Stew-O och gör samma sak som Bam Margera gör i ett avsnit: Tittar in i kameran och säger: "Hi! I´m Stew-O, and i feel like to kicking my dad´s ass all day today" och sen går han och slår sin pappa ett antal gånger. Någon som har det klippet och kan skicka till mig via Msn, eller vet vart jag kan hitta det? RavenE0@hotmail.com Redigerad 28 maj, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Hmm, har det inte, men det är väl i senaste avsnittet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag såg det på Youtube (eller vad det heter), men blev borttaget pga copyrightförbud och att det är i ett av de nyaste avsnitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag såg det på Youtube (eller vad det heter), men blev borttaget pga copyrightförbud och att det är i ett av de nyaste avsnitten Prova att söka på yahoo videosökning. Fast det är ju svårt att veta vilka ord man ska använda sig av. Edit: Jag hittade: http://www.guzer.com/videos/stew_o.php Redigerad 28 maj, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Tack för tipset. Det var inte så svårt att hitta http://video.search.yahoo.com/search/video...+Guy+on+Jackass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts