fido vercetti Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Tycker inte ni att det är fantastiskt att man fortfarande gör spel till ps2 med riktigt bra grafik? T.ex Black,Pro evolution soccer 5 m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Öhhm, Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 PS2:an var fan slut för 3 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 *cough* Gran Turismo 4 *cough* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Det är otroligt vad man kan göra med ~300 mhz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nu när vi är inne på det här men ps2. Finns det någonstans (i stockholm) där man kna lämna in sitt ps2 på reporation ? Isf hur mycket tror ni det går på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 PS2:an var fan slut för 3 år sen. Fuck you, fjortisfuck. Ä ja skojja bara lixom. Själv ser jag gott till den lilla lådan. Den bringar fortfarande toppklassig spelglädje. De e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Vadå fantastiskt? Jag fattar inte hur du menar, Ps2 må vara gammal. Men det finns ju ffs ingen PS3 så länge så det är väl självklart att det görs spel till PS2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) ... Redigerad 28 maj, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nu när vi är inne på det här men ps2. Finns det någonstans (i stockholm) där man kna lämna in sitt ps2 på reporation ? Isf hur mycket tror ni det går på ? Reparera? Mycket billigare att köpa ny faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Tycker inte ni att det är fantastiskt att man fortfarande gör spel till ps2 med riktigt bra grafik? T.ex Black,Pro evolution soccer 5 m.m Dock så har ju inte PES5 så jävla snygg grafik men spel som black, mgs2 o 3 o lite fler spel är ju jävligt snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Det enda som är fantastiskt som rör min PS2 är att jag inte slagit sönder fler dosor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts