Lajnux Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Det första spelet var ett spel som hette "Jetpack". Och stax efter det spelet så var det väl "Commander Keen" som jag spelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Sonic 2 till sega tror jag... hade något "The simpsons" spel också. Sedan något konstigt spel där man dödade sina fiender med hjälp av en fotboll... fotbollen var ens vapen! Alla dessa spel var te sega. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 PowerPete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Pippi eller Bygg Bilar med Mulle Meck till PC. Till PS var det Hercules och Mickey Mouse Wild Adventure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nått sonic spel till snes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Ridge Racer 1. (PSone) Those were the days. Fan vad kul man hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Ett spel som heter Oscar Man spelar en liten gubbe med blått hår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nått sonic spel till snes Finns inga Sonic-spel till SNES. Sega och Nintendo var stora konkurrenter på den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag vet faktist inte vad mitt första spel var. Jag vet jag hade en NES när jag var liten. Det jag minns är det första pc-spelet jag någonsin har spelat, MS-Röj på Win 3.11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Mario Bros 3 till NES. Första tv-spelet jag spelade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Ett Emil i Lönneberga spel, från 1996 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Det första spelet som jag spelade var Donkey Kong Country 1 till SNES. Minns att det var någon gång runt 94-95. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Ett spel till Sega Saturn där man red runt på flygande drakar och mördade folk. Någon som vet vad det hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Det första riktiga spelet jag hadde var DOOM(Win95) och innan dess så satt jag mäst och kladda i Paintbrush på Win3.11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Helicopter. Man skulle slänga folk från en helikopter ner i en höstack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 64 Mario kanske.. Men har ju jävligt många spel till mitt gammlaste nintendo.. Gammlaste installerat på datorn RA2 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Age of Empires var nog det första, fast jag minns Commander Keen tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Age of Empires var nog det första, fast jag minns Commander Keen tydligt. Det är väl Commander Keen som du har som avatar ? Jag spelade pacman när jag var liten också . Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Finns inga Sonic-spel till SNES. Sega och Nintendo var stora konkurrenter på den tiden. hm.. då va de kanske sega.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Hah, nu kom jag på vilket mitt första spel var. Det var Power Blade till NES: Ett grymt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts