Maimstream Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Vilket är det äldsta spel ni har? Mitt är väl nog Lemmings (SNES) eller nåt i den stilen. Ska nog ha ett tetris (GB) liggandes nånstans också. Det är väl så långt bak i tiden jag kan komma. Redigerad 28 maj, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Hmm...AoE skulle jag tro EDIT: Det var också det absolut första spelet jag någonsin spelade Redigerad 28 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 G-police. Var också det första man spela till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nåt NES spel.. vet inte vilket av dom som är äldst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 MS röj!! Nej, men det älsta spel jag har är nog AoE eller Die by Sword Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Måste nog vara det första super mariot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Mario på den där gamla gråa lådan. Om ni har en vet ni vad jag pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Haha, brorsan hade Super Mario Bros till det gamlaste NES typ, det är riktigt jävla kul än tycker jag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Bubble Bobble till NES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Mitt första egna spel var Rayman till PSX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 G-police från 97 typ? >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Ett gammalt PC spel som hette Lotus, aah, tider.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Grrraaand theft auto! Allra första faktist, sen så gillade jag spel rätt mycket. Fick ju Nintendo 64 sen med Goldeneye osv. Körde många bra spel, Starcraft, Red Alert, AoE plus mycket mer lite senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nånting till Nes... Vet inte vilket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Mitt allra första var ett pongspel när jag var jätteliten, sen var det NES med Gunsmoke och SMB1 när jag var typ 6, och innan dess var det några Game&Watch spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Inbyggt spel på min gamla Super Nitendo. E från typ 1996. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Super Mario, NES. Funkar fortfarande. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Ett Super Mario till SNES har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Alla spel jag har till Sega Master System. Fick enhet och 17 spel i ett enda "paket". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Super Mario Bros och Duck Hunt skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts