chiligr Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Inte för min egen del...men visst, dödsfall i släkten är väl hur jävla allvarligt som helst? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag är dödlig, så ja, jag tar döden "på allvar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jag tar döden på skoj. Att läsa dödsannonserna i morgontidningen är mitt enda nöje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Ibland. När jag tänker på att mina familjemedlemmar och mina vänner ska dö blir jag rätt ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Nope. Värderar inte livet särskillt högt. Det där lät lite märkligt, men jag tror jag vet vad du menar. Men du kan väl förklara dig, ändå? För mig beror det på. Tar andras död på största allvar (nära och kära, alltså), då det inte är särskilt roligt när en nära stående person dör. Min egen död är dock inget jag oroar mig för alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts