I lol Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Ja, jag tar döden på allvar men oroar mig inte så mycket för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nej tror inte det iaf. Döden är nått naturligt ocä är därför inget att ta allvarligt, varför oroa sig för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag tar inget på allvar. Inte döden heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nej tror inte det iaf. Döden är nått naturligt ocä är därför inget att ta allvarligt, varför oroa sig för det? Du är en 70 år gammal pensionär, du kommer hem och från butiken och får mitt i allt ett telefon samtal och får höra att hon du har gift dig med och levt ditt liv med just har blivit påkörd och dött. Säger du bara Jaha och sätter på luren och fortsätter som du brukade då? Eller, do you start cry? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 En pedofil - Välmåendet slår sig, jag kanske fnissar lite. Familjemedlem - Jag blir läzzen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Du är en 70 år gammal pensionär, du kommer hem och från butiken och får mitt i allt ett telefon samtal och får höra att hon du har gift dig med och levt ditt liv med just har blivit påkörd och dött. Säger du bara Jaha och sätter på luren och fortsätter som du brukade då? Eller, do you start cry? Såklart man blir ledsen men detta är livet, det är saker som händer. Rätta mig om jag har fel men det är min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag har sparat min vote, för jag begriper inte riktigt hur du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Vote: Ja It's as serious as a heartattack, you'll hate it more than cancer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Hur tar man döden på allvar? Och hur tar man inte den på allvar? Pratar vi om döden generellt sätt eller om den enbart händer en själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag har sparat min vote, för jag begriper inte riktigt hur du menar.Jag gör detsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Det är väl inget som man själv behöver oroa sig för, det händer alla och när man tänker efter lever man ett jävligt kort liv, så jag försöker ha så roligt som möjligt under de åren man kan ha det, alltså just nu och 10-20 år framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Vote: Nej. Eller.. Kunde röstat på ''beror på'' eftersom jag tar döden nog allvarligt för att inte föra onödiga saker. Går man mot ljuset så har man nog inget att vara rädd för. Det jag är mäst rädd för är att fastna på något ställe. Redigerad 28 maj, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Yees yees, tar döden på allvar jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nej, Fattar inte varför jag skulle göra det, en dag så dör jag, alla andra inte, så varför orka oroa sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Mjo... klart jag gör. Ska man bara skratta åt "den" eller? Vote: Ja! Jag är inte rädd för döden. Bara det sker smärtfritt och naturligt så. Redigerad 28 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 När jag väl ska dö, dvs. då jag är nog gammal ser jag inte döden som något hämskt. Inte alls, spännande då det väl ska hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Revenger Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Klart döden är allvarlig, det är det enda vi vet kommer inträfffa i våra liv, dock vet vi inte när! Men jag är inte särskilt rädd, kanske en aning för att dö gammal och ensam, utan att ha upplev något! Redigerad 28 maj, 2006 av Revenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Döden är igäntligen en viktig händelse och den största delen av vårat liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Ja för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Nope. Värderar inte livet särskillt högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts