VaXXoR Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Slänger väll upp några bilder på bettan. Något är fel med den iaf, gasen fastnar och bilen åker av sig själv Ny tank på den iaf, den andra gick när bilen åkte in i ett staket. (av sig själv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Ingen som kör "mini-z", har varit sugen på en sån men nu när man har pengar så har man ju annat att köpa :/ Jag har en mini-z. Rätt kul grej. Hjulen är dock helt utslitna, torra som fnöske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Har en sån här.. http://img45.imageshack.us/img45/8410/bild0052zj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Har en sån här.. http://img45.imageshack.us/img45/8410/bild0052zj.jpg Vilken vrål åk det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Min första bil som jag kommer ihåg hade jag skojj med Fick den i julklapp (billigt skit) Den hade strålkastare medmera Första gången jag körde den kraschade jag backspeglarna Min andra bil var också rolig Enakompis köpte likadan och när vi skulle köra så kunde man styra varandras Gick i 1:an eller 2:an första bilen och andra gick jag i 3:an Oops Har haft en ännu äldre bil, fast den har jag inge minne av att jag har kört den, antenn ser ut som ett sugrör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Någon som vet någon bra internetbutik där man kan köpa Kyoshobilar för ett bra pris med säker leverans? Mvh Vicke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Har en sån här.. http://img45.imageshack.us/img45/8410/bild0052zj.jpg Azore goes PIMP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Någon som vet någon bra internetbutik där man kan köpa Kyoshobilar för ett bra pris med säker leverans? Mvh Vicke. KOlla på hobex, dom har säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Ok. Har bara ~b 1800 - 2100kr.. Soo.. http://www.hobbex.se/ProductImages/74-41-65stor.jpg En stor monstertruck som är hela 72 cm lång och 44 cm bred. Med stora monsterhjul på 16 cm i diameter kan den köra över de flesta andra radiostyrda bilar och andra stora hinder. Bilen levvereras med en 12 volts ack till drivningen, laddare (230V), rattradio, lackad kaross. Komplettera med 8 st R6 batterier (52-90-04) till rattradion. 799,00 kr http://www.hobbex.se/ProductImages/52-79-62stor.jpg Färdigmonterad monster truck ifrån Traxxas med 2 kanals radiostyrning inmonterad. Så du snabbt kommer ut i terrängen. Karossen är ProGraphix lackerad som t.o.m. proffsen har svårt att åstadkomma, dekaler sätter du på själv. Bilen är utrustad med Stinger 20 varvs motor, dubbla polhemsknutdrivaxlar, kullagrad växellåda, differential, justerbar slirkoppling, justerbar toe-in fram, mekaniskt fartreglage med back, servoräddare, oljestötdämpare. 2,2” nylonfälgar med ”Terra” mönstrade däck. • RWD. • Stinger 20v elmotor. • Oljestötdämpare. • Traxxas radiostyrning. • Färdiglackad ProGraphixkaross. • Längd 440 mm, bredd 324 mm, höjd 241 mm. • Markfrigång 60-90 mm. KOMPLETTERA MED! • 8 st R6 (AA) batterier (till sändaren) • 7,2V acc • Laddare. 2395,00 kr http://www.hobbex.se/ProductImages/11-84-65stor.jpg Med UNO-serien har Thunder Tiger producerat en bra Nitrobil för nybörjare till ett sensationellt lågt pris! Individuellt avfjädrande framhjul kombinerat med en avfjädrad bakvagn med stötdämpare. Den låga vikten kombinerat med den vassa PRO12BX(P) ger mycket hög toppfart! UNO bilarna levereras i Super Combo utförande, vilket innebär att de är förmonterade till 99% och att en rattradio ingår! Servon är monterade, linkaget är injusterat och karossen är lackerad. Det enda som återstår är att montera batterier i radion (batterier ingår ej). Levereras med Thunder Tigers nya rattradio med både styrutslagsbegränsning och ändlägesjustering på gas och broms! Skala: 1:10, längd:320 mm, bredd: 200 mm. Vikt körklar: ca 1300 gram. 1995,00 kr http://www.hobbex.se/ProductImages/11-84-35stor.jpg Med UNO-serien har Thunder Tiger producerat en bra Nitrobil för nybörjare till ett sensationellt lågt pris! Individuellt avfjädrande framhjul kombinerat med en avfjädrad bakvagn med stötdämpare. Den låga vikten kombinerat med den vassa PRO12BX(P) ger mycket hög toppfart! UNO bilarna levereras i Super Combo utförande, vilket innebär att de är förmonterade till 99% och att en rattradio ingår! Servon är monterade, linkaget är injusterat och karossen är lackerad. Det enda som återstår är att montera batterier i radion (batterier ingår ej). Levereras med Thunder Tigers nya rattradio med både styrutslagsbegränsning och ändlägesjustering på gas och broms! Skala: 1:10, längd:320 mm, bredd: 200 mm. Vikt körklar: ca 1300 gram. 1995,00 kr Nån av dom? Redigerad 28 maj, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 http://www.hobbex.se/ProductImages/11-84-65stor.jpg Med UNO-serien har Thunder Tiger producerat en bra Nitrobil för nybörjare till ett sensationellt lågt pris! Individuellt avfjädrande framhjul kombinerat med en avfjädrad bakvagn med stötdämpare. Den låga vikten kombinerat med den vassa PRO12BX(P) ger mycket hög toppfart! UNO bilarna levereras i Super Combo utförande, vilket innebär att de är förmonterade till 99% och att en rattradio ingår! Servon är monterade, linkaget är injusterat och karossen är lackerad. Det enda som återstår är att montera batterier i radion (batterier ingår ej). Levereras med Thunder Tigers nya rattradio med både styrutslagsbegränsning och ändlägesjustering på gas och broms! Skala: 1:10, längd:320 mm, bredd: 200 mm. Vikt körklar: ca 1300 gram. 1995,00 kr Join the subaru crew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Join the subaru crew Då är ju problemet att jag vill köra ute. Och gärna på lite terräng. Och de lär ju knappast den där vara bra på :-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Då är ju problemet att jag vill köra ute. Och gärna på lite terräng. Och de lär ju knappast den där vara bra på :-/ Du ska du nog satta på något med 4-hjulsfrift och högre. Min fastnar i gräs och sånt. Men är härlig på grus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Var den första en Nikko eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Denna eller?: http://www.hobbex.se/ProductImages/74-41-65stor.jpg Vet inte. Stog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Den ser ut att vara lite plastig Fan, nu är jag ju hur sugen som helst på att skaffa en Mini-Z efter att ha surfat runt på svenska Mini-Z forumet Kankse blir en men i mitten av sommaren då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Var på väg å köpa en Inferno DX från en kille, så hade han sålt den för 30 minuter sen. Vi hade diskuterat priset bara 10 minut innan han sålde. Efter det orkade jag inte börja söka efter ny, för den såg riktigt fräsch ut och värd pengarna, topphastighet på runt 90 km/h. Fast man skulle ju vilja ha en.. Redigerad 30 maj, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Nån som vet var man kan köpa 1:18 truckar på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Dom ska väl gå kring 50, minst om de e bra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Min kusin har en sån Savage 25 den går jävligt bra =) Kostade honom lite mer än 3000:- ,men det är väldigt fin och går då på metanol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 (redigerad) Jag har 3st metanolbilar och tävlar i motala! Håller på att bygga en airboat med. Ska nog ta en bild nån dag och visa mina skönheter! Vickex: Du, köp nån riktig radiostyrd bil istället. Alvarligt, kul med en jävla elbil som går i 25km/h och är en färggladmonstertruck!? Nej. Köp en thundertiger eller en kyosho, självhar jag 1 thundertiger, 1 kyosho och nån random bil. Du kan köpa en thundertiger metanolbil för 1000kr, ny och bra, men om du ska tävla så går det ju inte på 1000kr direkt, men antar att du inte ska det. Redigerad 1 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts