The xD Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Hej alla Jag funderar på att köpa nytt grafikkort men jag vet inte om jag har PCI (express) eller AGP Vet nån hur man tar reda på de? Tacksam för svar //Niklas (blev 15 år idag ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 MEN. Är det verkligen så svårt, särskilt när man har varit medlem ett tag, att hitta datorhjälpstråden? Nåja, grattis får man säga iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Plocka ur kortet o kolla. AGP: PCI-E: http://images.tigerdirect.ca/itemDetails/P450-7276/P450-7276-out3-hl.jpg Bara att jämföra connectorn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Plocka ur kortet o kolla. AGP: PCI-E: Bara att jämföra connectorn Men det ser man ju på moderkortet med. Redigerad 28 maj, 2006 av FoxtroT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Här sker allt snack om dator frågor----------> http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...80entry709601 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Här sker allt snack om dator frågor----------> http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...80entry709601 Här sker allt snack om särskrivningsfrågor---------->Eller vänta, den finns ju inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Här sker allt snack om särskrivningsfrågor---------->Eller vänta, den finns ju inte Det var korrekt svenska! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Det var korrekt svenska! Nej. Dator frågor är särskrivning. Och eftersom särskrivning ser så fult ut så är jag jättepetig med det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Nej. Dator frågor är särskrivning. Och eftersom särskrivning ser så fult ut så är jag jättepetig med det. Haha Rätt ska vara rätt, aight! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Nej. Dator frågor är särskrivning. Och eftersom särskrivning ser så fult ut så är jag jättepetig med det. Men här på forumet så skiter vi i om det ser snyggt ut hur man skriver. Det vikitgaste är att det är korekt svenska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Men här på forumet så skiter vi i om det ser snyggt ut hur man skriver. Det vikitgaste är att det är korekt svenska. Vilket det inte var, i och med att det var särskrivning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) NEJ FAN.. Gone! Redigerad 31 maj, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Men här på forumet så skiter vi i om det ser snyggt ut hur man skriver. Det vikitgaste är att det är korekt svenska. Hoppas att du skämtar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Men här på forumet så skiter vi i om det ser snyggt ut hur man skriver. Det vikitgaste är att det är korekt svenska. Varför inte bara lära sig svenska och skriva rätt här också? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Varför inte bara lära sig svenska och skriva rätt här också? Jag skrev ju rätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Jag skrev ju rätt! Men NEJ. "Dator frågor" är en särskrivning, inte rätt. Går du runt och säger "Jag*mellanrum*har*mellanrum*en*mellanrum*dator*mellanrum*fråga"? Nej. Redigerad 31 maj, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Men NEJ. "Dator frågor" är en särskrivning, inte rätt. Går du runt och säger "Jag*mellanrum*har*mellanrum*en*mellanrum*dator*mellanrum*fråga"? Nej. Så du menar att man skriver dator-frågor ler datorfrågor? Ja jag kanske hade fel. Snackade med en kompis och jag hade fel. Men en så stor särskrivning är det inte! Redigerad 31 maj, 2006 av tommy killer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Så du menar att man skriver dator-frågor ler datorfrågor? Datorfrågor, ja. Nej, det är mindre särskrivning än dator frågor. Men hur många skriver så? Redigerad 31 maj, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Så du menar att man skriver dator-frågor ler datorfrågor? Ja jag kanske hade fel. Snackade med en kompis och jag hade fel. Men en så stor särskrivning är det inte! Det var en fruktansvärd särskrivning om man säger att det viktiga är att skriva grammatiskt rätt, och snälla du, bindestreck är nästan värre än särskrivningarna i sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Datorfrågor, ja. Nej, det är mindre särskrivning än dator frågor. Men hur många skriver så? Jag har faktiskt aldrig sett någon skriva datorfrågor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts