DimpZ Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) En liten konstig restaurang formad som en kåta! http://www.hotell-laponia.se/lh/uploadImages/Kntalitenweb.JPG Redigerad 27 maj, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Hehehe, nej jag tror inte att Skåne är världens mest heliga plats eller att ni skulle vara värdelösa. Det är du som står för fördommarna här genom att säga: eller är du som jag uppfattat de flesta skåningar, riktigt jävla dryg? Min uppfatting utav skåningar börjar ta sig och nu har du bekräftat den. Tack så mycket inte jag... Jag bara visade TT, och genast är du tvungen att hävda dig och berätta att Globen minsann var svårare att bygga. (fördom, Stockholmare är livrädda för att inte vara de mest framstående) Jag skojade lite med dig när jag la min första kommentar till dig. Menade inte att du skulle ta illa upp eller att det skulle bli bråk här. Okej att Skåne/Stockholm "tjafsar" lite med varandra, men att på fullt allvar verkligen ha fördommar mot varandra är ju bra löjligt. No hard feelings?! Redigerad 28 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Kupolen.. folk i Dalarna borde känna till det iaf http://www.takdukproducenterna.se/images/pro_kupolen.jpg Wiiiiiie, tunatutten. --- Här har vi inte direkt några speciella byggnader. Återkommer om så skulle vara fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Mm, vad hette den där italienska restaurangen där? La Gondola? Klockrent ställe. Just det. Underbar förrättsmeny och utsökt tagliatelle verdi. Gå och ät där, käre läsare. Det är värt hela resan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) "Ödmjukt jag Er ber fast rösten är nog matt kom lägg en penning ner men lyft uppå min hatt" Någon som vet vart jag bor? Karlskrona? @FoxtroT: Ja Redigerad 28 maj, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Karlskrona? Och sen så går det ju läsa det i profilen, eller hur brodd Hmm, några kända byggnade finns det inte många av. Edit: kända och kända men iaf, Motala verkstad, platens grav. Redigerad 28 maj, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Stadshuset, som alla säkert vet DN-skrapan. Man ser från andra sidan stan när den skiftar mellan DN och expressen(där uppe), ganska coolt faktiskt. Lär ju inte vara jätte modern precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Våran idrotsanläggning kan ni få se. Den vart nerbrunnen för några år sedan, men nu står den upp igen, finare än vanligt. Jag har väl bara skjutit ner runt fem lampor i den arenan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Staffanstorp har väl inga sevärda hus... En sådan skithåla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Varbergs fästning Innehåller en viss nakenhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Palla Stockholm. Det är ju sååå tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Palla Stockholm. Det är ju sååå tråkigt Och vad har du att komma med då? Kiruna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Palla Stockholm. Det är ju sååå tråkigt Tråkigt? Kom igen, gamla stan är ju oslagbart när det regnar och är slabbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag bor i Östersund. Vi har typ inga kända byggnader Men om ni säger en byggnad/plats i Östersund som ni vet om, så kan jag ta kort på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Och vad har du att komma med då? Kiruna? Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Staffanstorp har väl inga sevärda hus... En sådan skithåla Kanske inte, men ni har en kädis som bor i ert samhälle: Sveriges enda Madonna/Hora i 90-kilos-klassen. Den femfaldigt frånskilda tvåbarnsmamman har en stol på Salong Diana i Staffanstorp, och lyckades förra veckan med konststycket att få in Al-Quaida och Celluliter i samma mening på El-Gigantens parkering. Redigerad 28 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Hm http://www.unterkunft.de/accomodation/49731/picture/0.jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag kan posta en bild på rökstenen? Har inga kändisiga hus här i Ödeshög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Malmö Hahahaah. Den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Tråkigt? Kom igen, gamla stan är ju oslagbart när det regnar och är slabbigt. Hahahaah. Den med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts