Donkeey Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Japp bygg era hus här i GTA-CITY, sketchup offcourse. Ni ser nog vilken ruta jag ska ha... Var och en får MAX 1 RUTA på 12 X 12 meter. Finns början till väg. bara att fortsätta på den om ni vill väg till erat hus. och gör trottoar bredvid. Om ni inte kan sketchup be någon om hjälp eller bry er inte. jag kan göra några hus.. http://img98.imageshack.us/img98/4965/sketchupbild6kr.jpg http://rapidshare.de/files/21558067/Untitled.rar.html Redigerad 27 maj, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Jahopp, jag postar väl nått roligt här imorgon KANSKE. Tror dock inte så många kommer fixa med detta Länk till dom som inte har Sketchup. HÄR Redigerad 28 maj, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Vilket spel ska du ha in detta i då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Hehe Om du vill kan du få en skatepark men vet inte om den e 12 x 12. Redigerad 28 maj, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 28 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Vad vare som var så kul med msn rutan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Vad vare som var så kul med msn rutan ? -[Ediz]- Jag säger inte men kolla vad msn skriver --> har precis loggat in. ? Jag höll på med ett hus undrar om jag orkar slutföra det.. Insidan behövs väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) Insidan behövs väl inte?Antagligen inte, men det kan ju vara kul EDIT: Quoteproblem Redigerad 28 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jokergirl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 VAF*N?!kan man använda sketchup för det..Jag som tog bort mitt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Japp bygg era hus här i GTA-CITY, sketchup offcourse. Ni ser nog vilken ruta jag ska ha... Var och en får MAX 1 RUTA på 12 X 12 meter. Finns början till väg. bara att fortsätta på den om ni vill väg till erat hus. och gör trottoar bredvid. Om ni inte kan sketchup be någon om hjälp eller bry er inte. jag kan göra några hus.. http://img98.imageshack.us/img98/4965/sketchupbild6kr.jpg http://rapidshare.de/files/21558067/Untitled.rar.html Har Sketch up och har filen men.. Ska man göra det i 3D?? eller platt på marken?? Får dom vara hur höga som helst fast bara på 1 ruta?? Ska man lägga till texturer Vilket spel.. gissar på Gta Sa men ändå? Redigerad 25 juni, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 I stället för att bygga "pixelstäder i 3D" så kan ni väll hjälpa mig med GTA Sweden Total Convertion... ...Tyvärr håller vi inte till här utan på http://www.modarkivet.se... Vilket ifs e bra då vi drar till oss "exil-forumiter" (som t.ex. grim) och så slipper man en del noobs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 I stället för att bygga "pixelstäder i 3D" så kan ni väll hjälpa mig med GTA Sweden Total Convertion... ...Tyvärr håller vi inte till här utan på http://www.modarkivet.se... Vilket ifs e bra då vi drar till oss "exil-forumiter" (som t.ex. grim) och så slipper man en del noobs... Visst.. Men vad kan jag Te.x hjälpa till med??? Offtopic: Tycker faktiskt att Gtasajten börjar att suga.. Det är inge jätte roligt som händer nu för tiden.. Börjar att tro att Modsen är lite för startka när det gäller att banna folk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Offtopic: Tycker faktiskt att Gtasajten börjar att suga.. Det är inge jätte roligt som händer nu för tiden.. Börjar att tro att Modsen är lite för startka när det gäller att banna folk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Offtopic: Tycker faktiskt att Gtasajten börjar att suga.. Det är inge jätte roligt som händer nu för tiden.. Börjar att tro att Modsen är lite för startka när det gäller att banna folk.. Det har den gjort länge det är mest newbie svennsons med requests på volvo o andra grejjer och en hög med tröga moderatorer som är trött på sin vardag och bannar folk för att känna att dom är något. För övrigt e sajten tummen upp! men - för att det finns få och gamla mods på sidan Vem är mest "newbie", en grabb som requestar en 240 eller en grabb som inte kan qouta ordentligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Vem är mest "newbie", en grabb som requestar en 240 eller en grabb som inte kan qouta ordentligt? Konstigt... Jag menade om Gta modding, det är ju det sidan GTAMODS Handlar om och denna delan av forumet Och Newbie betyder Nybörjare och det är ju det dom flästa är här eller? Redigerad 27 juni, 2006 av What would Rambo do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Offtopic: Tycker faktiskt att Gtasajten börjar att suga.. Det är inge jätte roligt som händer nu för tiden.. Börjar att tro att Modsen är lite för startka när det gäller att banna folk.. Det har den gjort länge det är mest newbie svennsons med requests på volvo o andra grejjer och en hög med tröga moderatorer som är trött på sin vardag och bannar folk för att känna att dom är något. För övrigt e sajten tummen upp! men - för att det finns få och gamla mods på sidan Eh? Du har varit medlem i snart en vecka. Vad "börjar suga"? Var det en dans på rosor första dagen och nu suger det när det var nere? Eller är du kanske nån gammal bannad idiot som pottzork och dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts