Miike Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 (redigerad) När rånaren står med huvudet i profil kan man ju se någonting. Tänker inte säga vad. Ja visst, killen på filmen förtjänar ett riktigt brutalt straff. Fast vad ska din mening betyda? Redigerad 28 maj, 2006 av Miike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Då har du aldrig varit i Bergsjön... Äsch, i Bergsjön finns bara skitungar. Och jo, jag har varit där ett par 1000 gånger, hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Fiiiifan! Finns inte ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 29 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Äsch, i Bergsjön finns bara skitungar. Och jo, jag har varit där ett par 1000 gånger, hurså? Ja eftersom du skrev: "Tror ingen i världen får sig en tanke av att börja slå en gammal tant medans hon ligger ner halvmedvetslös." Ja sant skitungar som är så fega att dom kan me att sparka på någon som ligger ner. Och tyvärr så är det så som många gör idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Ja eftersom du skrev: "Tror ingen i världen får sig en tanke av att börja slå en gammal tant medans hon ligger ner halvmedvetslös." Ja sant skitungar som är så fega att dom kan me att sparka på någon som ligger ner. Och tyvärr så är det så som många gör idag. Vilken tur att sossarna tagit fram ett så bra rättssamhälle så det är mindre sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Vilken tur att sossarna tagit fram ett så bra rättssamhälle så det är mindre sånt Reinfeldt är sötare än sosse-Göran, och låter sig förföra en mer sensuellt i sängen. Sedan är ju det han förespråkar väldigt bra; att elakingar straffas och får rejält med smisk. Ingen vill ju att ett dumhuve' går löst och ostraffat. Typ, nope, det är inte bra att stygga invandrare tillåts ett liv utanför betongväggar. Nope. Reinfeldt är söt. --- Det här var stört om något. Redigerad 15 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Reinfeldt är sötare än sosse-Göran, och låter sig förföra en mer sensuellt i sängen. Sedan är ju det han förespråkar väldigt bra; att elakingar straffas och får rejält med smisk. Ingen vill ju att ett dumhuve' går löst och ostraffat. Typ, nope, det är inte bra att stygga invandrare tillåts ett liv utanför betongväggar. Nope. Reinfeldt är söt. Tror SlewMe var ironisk. Redigerad 29 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Vilken tur att sossarna tagit fram ett så bra rättssamhälle så det är mindre sånt Tacka vet jag borgarna. Dem kommer att rädda Sverige! !!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Detta är så sjukt, hoppas tanten spärras in. Förstår itne hur hon kan hålla på sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Tacka vet jag borgarna. Dem kommer att rädda Sverige! !!!!!!!! Lika mycket som sossarna gör för sverige nu!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Detta är så sjukt, hoppas tanten spärras in. Förstår itne hur hon kan hålla på sådär. ööö va? vad har tanten gjort Nu har jag missat nått.. endå har jag läst igenom allt HJÄLP FÖRKLARA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Det här hände för över ett år sen och snubben som gjorde det åkte fast. http://www.amw.com/fugitives/case.cfm?id=31704 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) 1. Varför säger så många dom? Det är väl bara en kille som misshandlar henne? 2. Som sagt, skådespelare. Det kan lika gärna vara en fejkad film. Edit: såg vad du skrev nu Arvid då kanske det inte var fejk. :/ Redigerad 30 maj, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) ööö va? vad har tanten gjort Nu har jag missat nått.. endå har jag läst igenom allt HJÄLP FÖRKLARA Ja jag var inte speciellt seriös om du inte förstog det. Redigerad 31 maj, 2006 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 The woman, who works as a street vendor, selling hats, T-shirts and umbrellas was listed in stable condition with a broken cheekbone and nose. Ouch. Jag såg inte att han sparkade henne i ansiktet, det såg ut som magen. Som är illa, det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jag hoppas verkligen att det där fega, usla, fattiga, slusk-kräket fick sitt straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag gillar verkligen inte sånna här filmer. Men främsta orsaken är den att det finns folk som använder detta som ett skäl till rasism, det blir bara jobbigt. Kanske inte förklarade mig på bästa sättet, hoppas folk förstår iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 :'( http://images.ibsys.com/2005/0915/4979691_200X150.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Jag gillar verkligen inte sånna här filmer. Men främsta orsaken är den att det finns folk som använder detta som ett skäl till rasism, det blir bara jobbigt. Kanske inte förklarade mig på bästa sättet, hoppas folk förstår iaf. Så bara för att det är en neger som slår så blir dom som säger emot rasister? :S Edit: btw så borde det inte vara främsta orsaken, främsta orsaken borde vara att se hur sjuka människor kan vara Redigerad 2 juni, 2006 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Så bara för att det är en neger som slår så blir dom som säger emot rasister? :S Edit: btw så borde det inte vara främsta orsaken, främsta orsaken borde vara att se hur sjuka människor kan vara Ja. Det är absolut det jag syftar på. STENHÅRD IRONI Jag säger ingenting om folk som snackar illa om denna idiot på filmen, att göra såhär mot levande varelser är absolut inte acceptabelt. Fast bara för att han är svart så verkar vissa personer ta till med att alla svarta håller på sådär. Vilket inte är sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts