Officer Hernandez Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Tjolahopp! Satt och surfade lite och hittade denna: http://video.google.com/videoplay?docid=-5...8852704&q=Polis Då undrar jag... Hur får man till det så att det blir så? Har nämligen velat ha polisfordonen i GTA: SA så de ser ut och låter som svenska ett bra tag. Tacksam för svar! // Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Moddnings tråden, anyone? Tror att det var oscarw_89 som gjorde den modden? Leta runt lite på sidorna moddnings sidorna. ^^ Leetar lite själv också. Redigerad 27 maj, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Tjolahopp! Satt och surfade lite och hittade denna: http://video.google.com/videoplay?docid=-5...8852704&q=Polis Då undrar jag... Hur får man till det så att det blir så? Har nämligen velat ha polisfordonen i GTA: SA så de ser ut och låter som svenska ett bra tag. Tacksam för svar! // Officer Hernandez Då måste du ladda ner betan från modarkivet! Ett trevligt forum enligt mig. INte så många aktiva eftersom forumet är nytt. Alla känner alla på forumet! Redigerad 27 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Flyttar topicen till modding-forumet där den passar bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Broken link på betan tvr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Broken link på betan tvr! Blast! Jag kommer genast meddela detta på forumet. Over and out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Moahahahahahahahaha! Här är min guide: http://www.modarkivet.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Borta. Redigerad 29 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Nice med de sirenerna... Känns som ett "GTA: Sverige". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hur installerar man sirenerna? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hm inte gammal tråd va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Hm inte gammal tråd va? Hans förra blev låst, så han tog väl första bästa ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hans förra blev låst, så han tog väl första bästa ^^ Tycker att det är märkligt att han inte fattade första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts