GrandTheftCarl Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Detta är ehlt jävla omöjligt att lista då det inte bara är sjukt subjektivt utan också bara...fel! john squire killen i radiohead russell lissak men självklart håller ju dom gamla stofilerna som neil, zappa, clapton, bb king, markoolio, mark knopfler osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Tony Iommi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Justin King är jäkligt cool http://video.google.com/videosearch?q=justin+king Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Tony Iommi och Jimmy Page är väl mina favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Van Halen. Vet inte så mycket om det, spela varken heller. Men, såg en dvd när han spelade.. inte många som slår det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Ulf Dageby och Santana Edit: Också självklart Tom Morrello under sin tid med Rage Against The Machine Redigerad 30 maj, 2006 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Antagligen Kevin Shields. Helt jäkla underbar. MY BLOODY VALENTINE! YO! TREMOLO! EY! !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 (redigerad) Emppu Vuorinen, gitarrist i Nightwish Amen, gitarrist i Lordi. Redigerad 30 maj, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Yngwie Malmsteen FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Yngwie Malmsteen FTW! Yngwie är inte bra, bara jävligt snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Yngwie är inte bra, bara jävligt snabb. Du tycker inte det är skickligt gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Du tycker inte det är skickligt gjort? Nej, inte särskilt. Eller, va? Skulle inte jag svara? Ursäkta...v...va..vad sade du? Oj, hehe, erhm... *Ställer mig längst bak i kön* Ursäkta, inte meningen att trängas. On-topic måste jag hylla Lou Reed. White Light/White Heat är det skränigaste och underbaraste av skränigt och underbart. För att inte tala om hur underbar European Son är. Och frispel på låtar som Heroin. Mumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Du tycker inte det är skickligt gjort? Jo, men det är bara för att det är så jävla snabbt. Han kan inte göra annat än att shredda små skalor hit och dit i varenda låt. Inget catchigt eller någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Jo, men det är bara för att det är så jävla snabbt. Han kan inte göra annat än att shredda små skalor hit och dit i varenda låt. Inget catchigt eller någonting. Hittade den här på video google också. Han är bra, ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Joe Satriani Steve Lukhater Brian May Mike Oldfield Dem är alla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Bäst vetefaan...men coolast enligt mig! Dave murray(Iron Maiden) Phil Campbell(Motör'ead) Angus young(AC/DC) Well...bland de coolaste i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Hittade den här på video google också. Han är bra, ok? Det var bättre, men ändå mest bara shredding. Han har ju ingen känsla när han spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Det var bättre, men ändå mest bara shredding. Han har ju ingen känsla när han spelar. Haha, avundsjuk för att du inte kan spela så snabbt själv eller? "YEAH!, nu-metal med sina ascoola nedstämda power chords ÄGER! FETT med känsla!". Yngwie har mer känsla än hela Carebear-fabriken, lille vän. Det kan uppfattas som enformigt att lyssna igenom hela hans diskografi i ett streck, det tänker jag inte säga emot om. Men när du påstår att han bara är fart och ingen känsla, då blir jag kall om fötterna. Det går att blanda fart och känsla lilla bubben, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Haha, avundsjuk för att du inte kan spela så snabbt själv eller? "YEAH!, nu-metal med sina ascoola nedstämda power chords ÄGER! FETT med känsla!". Yngwie har mer känsla än hela Carebear-fabriken, lille vän. Det kan uppfattas som enformigt att lyssna igenom hela hans diskografi i ett streck, det tänker jag inte säga emot om. Men när du påstår att han bara är fart och ingen känsla, då blir jag kall om fötterna. Det går att blanda fart och känsla lilla bubben, faktiskt. Nu börjas det med mellanstadiesnacket igen. Jag har aldrig påstått att jag ens är en tiondel så bra som Yngwie är. Måste man vara bättre än någon för att få ha synpunkter? Det jag har hört av honom består mest bara av massa shreds och grejs. Visst, det är jävligt snabbt och snyggt gjort, men jag har inte märkt att han har så mycket känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Nu börjas det med mellanstadiesnacket igen. Jag har aldrig påstått att jag ens är en tiondel så bra som Yngwie är. Måste man vara bättre än någon för att få ha synpunkter? Grattis, fint gjort där med att anklaga mig för att göra saker "igen". Iaf., den vanligaste orsaken till att folk säger som du gör, "Det är bara snabbhet, ingen känsla, wäh wäh wäh" är för att man inte själv skulle klara av det. Ser ingen större anledning till att du skulle vara annorlunda. Det jag har hört av honom består mest bara av massa shreds och grejs. Visst, det är jävligt snabbt och snyggt gjort, men jag har inte märkt att han har så mycket känsla. Ok. Så varför skrev du inte från första början att det var enligt vad du hört? Du framställde det som fakta istället, vilket var lite... larvigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts