Logi Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Finns det nån sida som man kan kolla guider på???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Om du köper pcg specieal finns den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Finns det nån sida som man kan kolla guider på???? vad är det du vill veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 2 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 tjaa, allt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 gå in på min topic på sida 1 där kan du kolla lite tips och så kn jag ge dig en mini guide (d.v.s att ja bara gör guide till uppdrag) annars kan du skika ett mejl om guide min adress e "valter_pettersson@hotmail.com". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-FFS Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 (redigerad) asså, du verkar vara helt insnöad på det här med att skriva guider. Lär dig punktning, kommatering och meningsbyggnad så klanske du kan skriva gejer som man kan läsa. Dina inlägg har ju inte varit särskilt "akademiska" utan ser ut som om du är ett IG-barn i svenska :| Folk brukar vilja ha guider som man förstår, och som är korrekt skrivna. Redigerad 27 februari, 2003 av Mad-FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts