rabarben Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ursäkta? Det jag menar är att alla klagade på p-12orna på hamsterpaj. Do you underständ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) hatar sådna som dig som klagar på stavning, iaf så är det ingen där som klagar. Det stavas inte sådna!! Hata är ett sådant starkt ord. Redigerad 27 maj, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Det stavas inte sådna!! Hata är ett sådant starkt ord. Helt meningslöst inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 HAHAHA ett barn kan försvara sig men bara hon/han har duel mp5 och så vidare!!! hahahahaha ONT SKRATT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Spelet skulle bli förKraävade men massa grejor tex djur m.m Då skulle de ta upp kanske 10 Gig? och man måste ha bra grafikkort å så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Helt meningslöst inlägg. Ett helt meningslöst inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Ett helt meningslöst inlägg. FniSS vad rolig du är. *Peta på varna-knappen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 True Crime: Streets Of L.A är ett praktexempel på en stor stad. Sen finns det inte många buggar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Tycker att det är lite överdrivet allt det här med att inte kunna döda barn, det är trots allt bara ett spel och jag ser inte skillnaden mellan att döda en vuxen och ett barn om jag ska vara ärlig. Behöver väl inte vara små spädbarn då förstås för då skulle det kännas aningen överdrivet, men lite finniga ungdomar skulle inte sitta helt fel. Det där med motorvägen är väl egentligen inte så hemskt, krocka tillbaka om du blir arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Min teori är att dom som vill ha barn med i GTA-spelen har haft en dålig uppväxt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Min teori är att dom som vill ha barn med i GTA-spelen har haft en dålig uppväxt Jaha, varför tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Jaha, varför tror du det? Det är en sån där totalt meningslös slutsats som fäster sig i bakhuvudet och vägrar lossna tills du säger det. Annars kunde det varit ironiskt menat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Det är en sån där totalt meningslös slutsats som fäster sig i bakhuvudet och vägrar lossna tills du säger det. Annars kunde det varit ironiskt menat också. Jaha det framgick inte särskillt klart i det du skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag hade inte haft något emot att ha barn i spelet. Vill man ha det realistiskt så vill man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yashar_92 Skrivet 7 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Men har ja sagt att man ska kunna döda barnet??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag hade inte haft något emot att ha barn i spelet. Vill man ha det realistiskt så vill man. Men gud om DU vill ha ett realistiskt spel SPELA DRIV3R det är ganska verkligt och en annan sak! SPEL ska inte vara realistiska... det är det som gör gta sa unikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 HAHAHA ett barn kan försvara sig men bara hon/han har duel mp5 och så vidare!!! hahahahaha ONT SKRATT Jag fattar inte det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) HAHAHA ett barn kan försvara sig men bara hon/han har duel mp5 och så vidare!!! hahahahaha ONT SKRATT Haha! Hela tråden är rolig! Spelet skulle bli förKraävade men massa grejor tex djur m.m Då skulle de ta upp kanske 10 Gig? och man måste ha bra grafikkort å så.. Naej, så kreffande skulle det inte varit, djur skulle vara som vanliga peds i skogen fast med en lite annan form. Redigerad 8 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts