Lajnux Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Snacka fritt om Desperados 2 här. Säg till om ni vill att jag ska lägga upp några screens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag skaffa spelet men de laggade typ sönder Hoppas jag får en ny dator på söndag( en på miljonen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Ajdå Men kan du inte sänka grafiken då ? Det flyter bra för mig bara jag tog bort sol grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Ajdå Men kan du inte sänka grafiken då ? Det flyter bra för mig bara jag tog bort sol grejen När jag startade spelet stog de att jag inte nådde minimum kraven, men de e bara grafikkortet som e dåligt typ... GeForce 3 ti 200 Så... jag får klara mig Men e spelet kul eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Jag tycker att det är riktigt kul och eftersom att jag var ett stort fan till ettan så blev jag väldigt lycklig när 2:an kom ut. Du kan nu välja mellan att ha en vinkel som i ettan alltså som i spelen "Commandos" , "Chicago 1930" osv. alltså att du ser vinkeln uppifrån. Eller så kan du se som på dom senare gtaspelen. Redigerad 26 maj, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag blev mycket besviken. Ettan var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Varför blev du besviken ? Själv tycker jag att den nya grafikmotorn när man ser uppifrån var en besvikelse, men när jag såg att man kunde se som på dom senare gtaspelen så ändrade jag uppfattning helt och hållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Screens? Pris? Var köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Du kan köpa spelet i vilken spelbutik som helst. T.ex Eb Games eller Game. Kostar 399 och neråt. Där har du några screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Sexigt! Spelar man bakifrån? Som GTA SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Japp det gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ser skoj ut, får skaffa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Spottar på det här spelet. "Desperados" är en sann klassiker, kanske mitt favoritspel genom tiderna, men detta är bara ett svårstyrt och fult misslyckande. Synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Tänkte skaffa det förut, men då kom stora, stygga Sin Episodes: Emergence och ställde sig i vägen. Får se om jag tar upp projektet som ligger på is för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Ganska kul har demot tankade från FragZone, men gillade inte skjutningen och att det dyker upp ammunition som i GTAIII + alltså i en Ring på marken Fan hittade inte de 2 screensen som jag tagit Redigerad 27 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Jag tycker starkt om båda spelen . Men om man spelar i den vinkeln som man spelar i ettan så är spelet bedrövligt. Men eftersom att man nu kan spela i tredjeperson så tycker jag att det är en stor framgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Spottar på det här spelet. "Desperados" är en sann klassiker, kanske mitt favoritspel genom tiderna, men detta är bara ett svårstyrt och fult misslyckande. Synd. True Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag har dock spelat genom en bra bit av spelet och jag har upptäckt en hel del buggar. Jag avråder er att skaffa detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Jag har dock spelat genom en bra bit av spelet och jag har upptäckt en hel del buggar. Jag avråder er att skaffa detta spel. Vad är det för buggar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Bland annat att vissa fiender fastnar i en vägg om du knockar dom mot väggen. Och då kan du varken binda dom eller lyfta dom. Och när du ska gå in i dörrar säger dom ibland . "Can't do that". Och så finns det fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts