Aftermath Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Hejsan! Jag skulle gärna vilja att någon berätta hur man kör GTA SA i Window Mode. Jag har prövat och gjort såhär: GTA ikon >> Egenskaper >> Mål: "C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas\gta_sa.exe" +fullscreen 0 Fungerar dock INTE. Väldigt tacksam för svar, om det fungerar överhuvudtaget eller inte. mvh karlberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Varsågod Hmm.. Tack Precis vad jag behöver till mitt projekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Hmm.. Tack Precis vad jag behöver till mitt projekt No problem hjälper gärna till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts