rabarben Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 När den är uppe igen är jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Det fungerar fortfarande inte att logga in.. damn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Det fungerar fortfarande inte att logga in.. Nej, märkte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Pröva Detta! Redigerad 27 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Pröva Detta! It's just not the same... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 It's just not the same... :'( Nah vet MEn jag sökte lite på google och hittade det (jag kunde inte ens rita) men vann gjorde jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Nu funkar det igen! Jag fixar en fin gtasajten server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 (redigerad) Kom in nu alla ! FOCK! Kommer in snart, måset fixa en sak. Redigerad 29 maj, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Ska nog göra en "GTAsajten Easy", för alla som tycker att vanliga har lite ovanliga ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Är det min dator som är supergay eller funkar det här skiten aldrig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Nån som kan starta en? Eller är alla i swedish tjofräsen? Vill spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Det var ju roligt ju, nån som orkar starta en för gtasajtare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Kan göra ett rum om nån vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Är det någon som vill lira typ nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Är det någon som vill lira typ nu? Jag kan lira några minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag kan lira några minuter! Hokai, startar ett rum som heter GTASAJTEN nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag drar upp tråden lite, för jag har en fråga. Hur skapar man ett eget "social room" som man bara chattar i? När jag trycker på "create room" går det bara att skapa rum som man spelar i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Meh, iSketch är ju till för att spela. Inte diskutera i, det kan man göra i chattrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Meh, iSketch är ju till för att spela. Inte diskutera i, det kan man göra i chattrum. Yeyeye. Det är jäkla trevligt att chatta i isketch. Försöker chatta i Spray-chatten ibland, går ju inte. Det är alltid helt tyst. Eller aftonbladet; cam, kåt, cam, kåt, cam, kåt, cam, kåt. Jag vill skapa ett eget rum som bara är till för chat. Svara, hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Det går inte, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts