Blues Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag vill testa detta.. Nån som startar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Joinar, säg bara namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Har startat en som heter GTAsajten nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 OMW FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Har startat en som heter GTAsajten nu.Kommer in nu Kommer inte in, försöker senare igen Redigerad 26 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Jag har startat en som heter GTAsajten Easy, där det är lite lättare, jag menar, det finns ibland ord som man inte ens har hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Det var kul... men alla bara retades hela tiden och sa att mina grejor var fula! Och höll på med skåne hela tiden! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Haha, det är bara för att vi gillar dig lilla rabarber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Haha, det är bara för att vi gillar dig lilla rabarber på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Nån som vill köra nu? Jag är lite sugen på att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Nån som vill köra nu? Jag är lite sugen på att spela. jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Please wait while logging on... bla bla bla. I've been waiting for 5 minutes, where's my server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Please wait while logging on... bla bla bla. I've been waiting for 5 minutes, where's my server! samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Wäääeh! Servern måste vara nere eller nåt.. Har du Garry's Mod? Vi kan köra det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Please wait while logging on... bla bla bla. I've been waiting for 5 minutes, where's my server! Japp, jag har garrys mod.. men tog bort hl2 igår och jag orkar inte vänta i 2 timmar för att installera de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Jag kan starta ett rum om nån vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Jag kan starta ett rum om nån vill spela? Servern e ju nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Servern e ju nere Aha... sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Någon som spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Någon som spelar? Det fungerar fortfarande inte att logga in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts