Roxxy Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Som BOW WOW sa i trailern, ''If you ain't outta control, you ain't control it''. Tack BOW WOW för den fantastiska upplysningen, nu kan jag allting om drifting och dess teknik bakom ratten! Denna filmen kommer suga kuk, som de 2 första. Bara en jävla massa fula bilar med fula bodykits som gör ingen nytta, NAWZZZZZZ, Hip hop fitt wannabes och den jävla undergorund ztyle y0 d00d språket. Fy fan....jävla FLOPP. Vad tycker ni själva Ni kommer säkert älska den, fy skäms på er, ni som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Som BOW WOW sa i trailern, ''If you ain't outta control, you ain't control it''. Tack BOW WOW för den fantastiska upplysningen, nu kan jag allting om drifting och dess teknik bakom ratten! Denna filmen kommer suga kuk, som de 2 första. Bara en jävla massa fula bilar med fula bodykits som gör ingen nytta, NAWZZZZZZ, Hip hop fitt wannabes och den jävla undergorund ztyle y0 d00d språket. Fy fan....jävla FLOPP. Vad tycker ni själva Ni kommer säkert älska den, fy skäms på er, ni som gör det. Öhm... vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Säg bara vad ni tycker om den kommande Fast and the furious filmen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Säg bara vad ni tycker om den kommande Fast and the furious filmen.... Aha... nu fattar jag! Men var finns den nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Den kommer suga. Fan att alla skulle bli helt överhypade över drifting och sånt, nu kan man inte gilla det utan att skämmas. Jag älskade drifting innan de började köra Formula D och skit, och nu är allt överhypat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Som BOW WOW sa i trailern, ''If you ain't outta control, you ain't control it''. Tack BOW WOW för den fantastiska upplysningen, nu kan jag allting om drifting och dess teknik bakom ratten! Denna filmen kommer suga kuk, som de 2 första. Bara en jävla massa fula bilar med fula bodykits som gör ingen nytta, NAWZZZZZZ, Hip hop fitt wannabes och den jävla undergorund ztyle y0 d00d språket. Fy fan....jävla FLOPP. Vad tycker ni själva Ni kommer säkert älska den, fy skäms på er, ni som gör det. Jag kommer se den. Och om du har problem med det kan du ta dig själv i skrevet med en tång och sen DRA! De första två filmerna var OK, tycker att det var för lite racing i dom. I 1:an var det nästan bara dragracing, och i 2:an var ju det första racet rätt överdrivet, och innehöll lite för mycket datoranimering. Sen var storyn kanske inte den mest briljanta heller. Dock var bilarna, till skillnad från vad du säger, ganska snygga. Lite överdriven vinge på Supran i 1:an, kanske. Och språket är det inget fel på. Ungefär så jag går omkring o snackar, fast jag inte är så extrem (jag änvänder uttrycken yo och dude). Och oavsett vad du tycker, kommer den här filmen vara en HIT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Den kommer suga. Fan att alla skulle bli helt överhypade över drifting och sånt, nu kan man inte gilla det utan att skämmas. Jag älskade drifting innan de började köra Formula D och skit, och nu är allt överhypat. Äntligen en normal person med känsla för bilar och motorsport Redigerad 25 maj, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 jag änvänder uttrycken yo och dude I svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 My opinion: Ettan är riktigt bra. Visst, tvåans story är ganska fjantig, bilarna är överstylade och det hela känns ganska överdrivet. Men det är ändå underhållande. Man kan jämföra det med Viva la Bam. Jag ska verkligen se 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Kom på en sak, det är faktiskt några snygga bilar i den här filmen, till skillnad från de tidigare. T.ex APR-Evon och Veilside Fortune-RX7´an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 I svenska? Antagligen, jag gjorde de också förut typ "Yooo, vad gör du?" BTW, ska nog se filmen, 1:an hade väldigt bra story och nästan varklighetstrogna scener (nåja), 2:an var bra första gången, sen fattade man vilket billit skit den var, dock var bilarna och miljöerna rätt coola, ska nog se 3:an, men inget säger att jag ska betala för de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Kom på en sak, det är faktiskt några snygga bilar i den här filmen, till skillnad från de tidigare. T.ex APR-Evon och Veilside Fortune-RX7´an. Fulaste RX7:an någonsin, men EVOn är fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Fulaste RX7:an någonsin, men EVOn är fin Ingen som råkar ha en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Sök Veilside Fortune RX7 på Google, då mina ögon började blöda. Redigerad 25 maj, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Antagligen, jag gjorde de också förut typ "Yooo, vad gör du?" Holy shit. Redigerad 25 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Vad fan snackar du om? Filmerna äger ju? Både 1 och 2 är stört bra. Grymma effekter och musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Vad fan snackar du om? Filmerna äger ju? Både 1 och 2 är stört bra. Grymma effekter och musik. Du måste skämta.... Grymma effekter fanimej var det aldrig.... Redigerad 25 maj, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Du måste skämta.... Grymma effekter fanimej var det aldrig.... Men vilken film gillar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Men vilken film gillar du då? Ingen av F&F filmerna iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Bilarna kommer att äga, filmen kommer att suga... klart slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts