Martin-123 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Nu är det så att jag har installerat Vice City. Men det går ju inte att ändra grafiken. Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Vadå ändra grafiken? allt du kan ändra i VC är viewdistance och skärm upplösningen.. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Vadå ändra grafiken? allt du kan ändra i VC är viewdistance och skärm upplösningen.. eller? Ja, Screen Resolution. Jag kan bara ha 640x480x32. Hur ska jag ändra den.? Det står Option not aviable. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Ja, Screen Resolution. Jag kan bara ha 640x480x32. Hur ska jag ändra den.? Det står Option not aviable. Tror inte att det är möjligt? Men jag kan givetvis ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Tror inte att det är möjligt? Men jag kan givetvis ha fel. En kompis kan ju det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Be din kompis skicka dig sin GTA_VC.set fil från Mina Dokument\Vice City User Files. I den filen registreras och sparas inställningar som du ställer ingame i options. Byt ut din mot hans så har du samma inställningar som han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Be din kompis skicka dig sin GTA_VC.set fil från Mina Dokument\Vice City User Files. I den filen registreras och sparas inställningar som du ställer ingame i options. Byt ut din mot hans så har du samma inställningar som han. Ok, får väl prova det. Problemet e bara att min kompis har inget internet Kan någon lägga ut sin fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Nu är det så att jag har installerat Vice City. Men det går ju inte att ändra grafiken. Hur ska jag göra? Man kan inte ändra upplösningen då spelet är igång, ändra innan du startar en save! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Man kan inte ändra upplösningen då spelet är igång, ändra innan du startar en save! Jag har testat det,. Men jag gjorde som Cortez sa och nu kan jag ändra den.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts