YooSho Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Brian adams eller Bryan adams? e han död elelr lever han? Jag vet faaan ingenting om honom men han är ju så jävla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Men tänkt på att googla? *edit* Tänkt på att hosta din sign på nåt bättre ställe än playahead? Redigerad 25 maj, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Wikipedia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Sist jag hörde så levde han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Sist jag satte på radion var han kass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Sist jag satte på radion var han kass... Att din radio är kass på att göka har förvisso ytterst lite med Bryan Adams att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Han är från Kanada vet jag, låtarna som JAG förknippar honom med är Summer of 69, Please forgive me, I`ll be there for you och Im gonna run to you (känd från bla Vice City)...typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 26 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Men tänkt på att googla? *edit* Tänkt på att hosta din sign på nåt bättre ställe än playahead? men där finns både brian och bryan, och det finns ingen information om honom ?? pallar inte hålla på med att lägga upp bidlen nån annan stans. playahead är enkelt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 men där finns både brian och bryan, och det finns ingen information om honom ?? pallar inte hålla på med att lägga upp bidlen nån annan stans. playahead är enkelt !! ...och imageshack är enklare. Och snabbare (nu kommer vem det nu var som har svenskagrej i signaturen att klaga). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts