Renard Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Det bör nog finnas en hel del personer här på gtasajten som kört the Warriors. Men jag har en liten fråga: När kommer man in i filmens handling? *spoiler* Jag har precis klarat uppdraget där man kastar saker på en galning i rullstol. Birdie eller vad han nu hette. *spoiler*. Kommer man att åka till mötet någon gång och försöka ta sig hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Ja du kommer till filmens handling senare i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Efter det uppdraget där du dödat Birdie kommer du (Rembrandt), Snow och Fox åka till ett tågområde och klottra på tåg. Det uppdraget är ganska svårt för det finns både Moonrunners och poliser där då akta dig. Efter det uppdraget börjar mötet. (Där Cleon blir nerslagen :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (Där Cleon blir nerslagen :'( ) Han blir väl dödad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jo, i filmen så blir han tyvärr dödad. Man ser honom inte igen i varje fall. Men hur kommer man att kunna spara spelet om man inte har något "hangout" att återvända till? Eller kommer man till sitt hangout i alla fall? Skulle vara lite underligt. Att åka tunnelbana tillbaka till Coney island efter varje uppdrag, för att sedan åka tillbaka till Bronx bara för att kolla om man kan ta göra om det igen ca åtta gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 FUnkar några fusk för er??http://cheats.ign.com/ob2/068/733/733803.html Det är till X-Box Jag får det inte att funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts