PlusFourtyFour Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Tja, jag har 1 2.1 högtalare och 1 5.1 ... Och ja skulle gärna vilja koppla in båda till datorn och få ljud ur båda samtidigt... Går de? jag har två uttag men så fort jag sätter in den ena så slutar den andra... Finns de något program eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jag kanske har väldigt fel, men är inte Datahjälp-tråden till för sånt här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Kanske, men vad är de för mening med att du skriver de? jag kan ju inte göra de ogjort hursomhelst. Isåfall får väl någon mod låsa.. Men någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Vet inte vad nyttan är med det bara. Eftersom dom förmodligen låter olika och det kanske blir lite fördröjning på ena kommer det bara låta dåligt. Koppla in det bästa paret och var nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts