Kane Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Ungefär klockan 01:26 inatt small det i Stockholm... Var det någon som kände dunsen? Vad kan det ha vart? En meteorit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Va? Det var inte något fyllo i ditt kvarter som ramlade ner från sin balkong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 24 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Va? Det var inte något fyllo i ditt kvarter som ramlade ner från sin balkong? Nej! Många runom i stan kände den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Jag hörde att det small någonstans, trodde att det var en smällare eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Nej! Många runom i stan kände den... Okej. Antar att 3 mil söder om staden är för långt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Antagligen... men hela mitt hus skakade till! Lät rätt mycket dessutom... Fett läbbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Lätt jordbävning kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 De har tydligen inte hittat orsaken till det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Enligt aftonbladet var det en jordbävning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Ja, jag läste nu att det var en jordbävning, och inte en meteorit av något slag. Men oftast brukar jordbävningar komma i längre sekvenser. Detta som kändes i marken i går kom med mycket kort varsel. Kändes mer som en duns, av en meteorit kanske, eller kanske en explosion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Skumt. Var uppe vid den tiden och märkte inget (Solna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Konstigt att det blir Jordbävning i Stockholm, Sverige ligger ju inte i ett sådant område. Å andra sidan var det ju inte så länge sedan det hände i söda Sverige, minns att Blekinge skakade till lite för nått år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Sverige ligger på en hel platta ... typ i mitten ... tror knappast det var en jordbävning. Det var nog SÄPO som gjorde något korrupt. SOS blev nedringt av panikslagna stockholmare. Haha, jag skulle vilja se dem i Pakistan. Redigerad 25 maj, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jahapp, då är det väl dags att luska fram lite nya konspirationsteorier då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jag tror att det är Terrorister som körde småflygplan med missiler på sidorna för att sedan köra rätt ner i sjön och avfyra missilerna precis före smällen så att den amerikanska flaggan uppe på månen ska börja fladdra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Lätt jordbävning kanske? Hihi.. vad var det jag sa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Jag tror att det är Terrorister som körde småflygplan med missiler på sidorna för att sedan köra rätt ner i sjön och avfyra missilerna precis före smällen så att den amerikanska flaggan uppe på månen ska börja fladdra. Haha, tror du det själv? Din dummer, USA har aldrig varit på månen! Redigerad 25 maj, 2006 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Sverige ligger på en hel platta ... typ i mitten ... tror knappast det var en jordbävning. Det var nog SÄPO som gjorde något korrupt. Haha, jag skulle vilja se dem i Pakistan. Men vad då... Pakistan ligger ju i Stockholm. Pack-i-stan! Nej förlåt! Förlåt! Jag bara skojade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Det var ett jordskalv.. Jag bor ganska nära epicentrum men jag märkte inget. (sov tyvärr) Hoppas det blir efterskalv någon gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Haha, tror du det själv? Din dummer, USA har aldrig varit på månen! DOOH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts