CurunirOfValinor Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Torsdagen den 25 maj infaller Handduksdagen till minne av Douglas Adams, författaren till Liftarens Guide till Galaxen. Det innebär att man går runt med en handduk, och om man vill en tandborste, hela dagen. http://susning.nu/Handduksdagen http://sv.wikipedia.org/wiki/Handduksdagen http://www.towelday.kojv.net/ Vote: Jajamän Redigerad 24 maj, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Antagligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Kanske HAAAAAAAAAAAANDUUUUK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Klart jag ska fira, och vem vet, man kanske behöver lifta nånstans. harju läst böckerna och spelar ju DG, så lite handduksnördig är man ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Absoulut inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Öh... öh... öh... herregud, alltså... öh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Haha! Självklart. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Aldrig hört talas om det förrän nu Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Aldrig hört talas om det förrän nu Vote: Nej Samma för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Klart man ska fira handduksdagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Klart man ska hylla en sådan här fin människa. Fast inte med en halsduk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Samma för mig. Vote: Jajemän! Redigerad 24 maj, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Jag har inte hört talas om denna dag innan, men nu när jag känner till den så ska jag lätt plocka åt mig en handduk idag och vandra runt med. Adams böcker både Liftarens Guide till Galaxen serien och Dirk Gentlys holistiska detektivbyrå är väldigt underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Klart man ska hylla en sådan här fin människa. Fast inte med en halsduk. halsduk? nej nej nej.. handduk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 halsduk? nej nej nej.. handduk Ja, han sa ju det, INTE halsduk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Hahaha, absolut inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Nej, inget jag skall göra tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Absolut inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Absoulut inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts