Joplinazz Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Tja! Jag skulle behöva en save-file där gängområdena finns kvar, alltså när de är markerade och man ska ta över dom.. Jag har klarat spelet två gånger men har formaterat om datorn, jag orkar inte spela ända dit igen... Skulle vara hur schysst som helst om någon vill dela med sig en fil.. Tack på förhand! //Joplinazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Jag tror att jag har ett par till att ta över på mitt spar. Har inte brytt mig om dom men du vill nog ha alla antar jag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joplinazz Skrivet 24 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Härligt.. Det går lika bra det.. Jag tar gärna emot den! //Joplinazz Redigerad 25 maj, 2006 av Joplinazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts