Maimstream Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Omg så exakt det där passade in på mig . Har svårt för att vara glad för nån annans skull, om dom fått nånting eller så. Tvilling-själar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Definitivt Högmod/Stolthet. Men som liberal lutheran finns det inga dödssynder så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Definitivt Högmod/Stolthet. Men som liberal lutheran finns det inga dödssynder så... Alla som som säger det inte finns och så, tror jag inte heller. Men OM man skulle ha någon dödssynd, vilken skulle det vara. Frågan är mer sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jag är egentligen en utomordentligt genomgod mäniska. Men på senare tid har min onda hälft vaknat till liv. Iallafall på morgonen innan jag har ätit. Då kan jag verkligen definiera mig som ett surt bi. Sen, så fort jag har ätit nåt, så är jag smma, glada, fromma ante igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Girighet, tar allt jag kan få, ger ytterst lite. hmm jagh ar det svårt att bli arg, bara när någon är riktigt provocerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 (redigerad) Mitt moralhäfte är inte direkt skrivet på samma sätt som bibeln. Dessvärre känner jag ofta av invidia, det vill säga avundsjuka. Redigerad 27 maj, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts