Jump to content

Vilken är din dödssynd ?

Colan K
 Share

Vilken är din dödssynd ?  

52 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Kom på detta när jag såg filmen Se7en igår, och tänkte lite på vilken min dödsynd skulle vara.

Kom snart på det självklart var vrede, jag kan lätt bli arg även om jag är snäll så är det svårt att stå emot. Bara blåsa upp liksom och skada någon. Har vart i del slagsmål bara för jag blivit arg liksom, en glodde på mig och puttade tom på han för det :S

Funta lite på det, nyfiken över se resultaten, vet kommer mycket polls och så nu förtiden men, denna verkar vara rätt vettig

Om ni tänker ni har 2 dödssynder, ta den ni 'förtjänar' mest :wub:

roligt klipp om döden ^^

Motivera varför du tog det du tog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avund är min dödsynd. Jag blir lätt avundsjuk på hur lycklig människor är och som säger "Åhh, vad olycklig jag är, jag har sjuttiotusen på ett konto för körkort och hus, en pojkvän som jag älskar, massa kompisar som älskar mig, men jag är ändå olycklig, jag tror jag ska skära mig lite, jo det ska jag, vad du säger, jag har gjort det förut och kan göra det igen, för åååååhhh vad olycklig jag är", eller vad man säger om den känslan. Till exempel så tycker jag att min familj kunde varit mer lyckligt lottade, även om vi inte har det sämst. Finns nog många som vill ha det som andra har. Tillexempel så har alla mina klasskamrater moppe, men inte jag för att jag har inte råd. Min kamrat var jag också avundsjuk på, hans föräldrar åker ofta på marknad och han får TVÅ hus för sig själv och jag skulle för några månader sen hjälpa han att sortera pengar för datorn han skulle köpa. Där satt vi och sorterade och han hade sjutusen bara i tusenlappar. Det enda jag kan skryta med är att jag aldrig har skadat mig själv på nåt eller annat sätt och aldrig velat begå självmord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vrede. Fy fan va arg jag kan bli, Det kan räcka med att bara tänka på en person som jag inte gillar så blir jag skit arg så jag bokstavligt talat nästan kokar och jag tänker på hur mycket jag skulle misshandla personen om den kom i närheten. :lol: Det kan räcka med att någon kollar snett på mig så blir jag arg och då kan otrevliga saker hända :lol: Hehe det är en fördel, När jag tränar blir jag inte trött lika snabbt.

Kan detta ha något att göra med min höga testosteronhalt att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på att jag inte är kristen så kan jag inte synda :lol:

Kristna kan synda, och sen få förlåtelse av gud.

Men muslimer.. Deras förlåtelse för deras synd är nog deras död.

Voté: Wrath, skulle jag gissa.. Men min vrede recker nog bäst till att psyka folk.

Men kan iaf bli väldigt arg..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avund är min dödsynd. Jag blir lätt avundsjuk på hur lycklig människor är och som säger "Åhh, vad olycklig jag är, jag har sjuttiotusen på ett konto för körkort och hus, en pojkvän som jag älskar, massa kompisar som älskar mig, men jag är ändå olycklig, jag tror jag ska skära mig lite, jo det ska jag, vad du säger, jag har gjort det förut och kan göra det igen, för åååååhhh vad olycklig jag är", eller vad man säger om den känslan. Till exempel så tycker jag att min familj kunde varit mer lyckligt lottade, även om vi inte har det sämst. Finns nog många som vill ha det som andra har. Tillexempel så har alla mina klasskamrater moppe, men inte jag för att jag har inte råd. Min kamrat var jag också avundsjuk på, hans föräldrar åker ofta på marknad och han får TVÅ hus för sig själv och jag skulle för några månader sen hjälpa han att sortera pengar för datorn han skulle köpa. Där satt vi och sorterade och han hade sjutusen bara i tusenlappar. Det enda jag kan skryta med är att jag aldrig har skadat mig själv på nåt eller annat sätt och aldrig velat begå självmord.

Omg så exakt det där passade in på mig :lol:.

Har svårt för att vara glad för nån annans skull, om dom fått nånting eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor