diarrehampus Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Mina föräldrar är jobbiga ibland för att jag inte får göra nånting Får inte ens köpa saker för pengar jag tjänar själv Om jag vill köpa en dyrare och bättre sak, så säger dom att det är storhetsvansinne att vilja ha dyra saker. I hate that EDIT: Kan nån admin vara snäll och fixxa det ett JA, det blev fel Redigerad 24 maj, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 De skall väl inte lägga sig i vad du köper? De kan tycka och tänka vad de vill men du bestämmer själv över dina pengar. Har oxå föräldrar som kan vara lite gnälliga ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Ibland, men det visar bara att de älskar mig mig och bryr sig om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Hatar min pappa iaf, min mamma är en ängel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Mina föräldrar är jobbiga ibland men det är inte speciellt jobbigt Mamma är rätt tjatig men det hör till, hade hon slutat tjata hade jag fått fnatt, måste höra mammas tjat Men även om dom är jobbiga då och då så älskar jag klart dom ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Ungar är nog jobbiga de med kan jag tänka mig. Brrr fruktar för den dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Ungar är nog jobbiga de med kan jag tänka mig. Brrr fruktar för den dagen... Kan tänka mig att din tjärring inte gör nåt annat än att tjatar om hur mkt hon vill ha en unge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Kan tänka mig att din tjärring inte gör nåt annat än att tjatar om hur mkt hon vill ha en unge Det där var läskigt. Ungefär som att du skulle kunna säga vad jag har för färg på fillsingarna idag. Klockrent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Ja, jävligt jobbiga ibland. Pappa min kan dock vara väldigt andvändbar ibland med sina datorkunskaper. Även om jag kan det mesta själv så. De är jobbiga i frågor om pengar. Jag ber inte dom om pengar, jag fixar mina egna, då får jag göra vad jag vill med dom. Annars helt okej. Redigerad 24 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) Min mor är grymt snäll och trevlig. Min far ogillar jag just för tillfället, och jag tror inte direkt att jag kommer kunna gilla honom särskilt mycket igen, för han är ingen såndär person som man gärna umgås med. edit: öhh... votar på jag edit 2: FAN. Trodde det var "gillar du dina föräldrar", aja... Blev ju någorlunda rätt ifl. Redigerad 24 maj, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Min mor ska alltid gnälla, skälla och brukar vara rätt tråkig. Min far däremot är rolig, cool och väldigt förstående och väldigt bra att prata med. Men visst är båda lite jobbiga ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 De skall väl inte lägga sig i vad du köper? De kan tycka och tänka vad de vill men du bestämmer själv över dina pengar. Har oxå föräldrar som kan vara lite gnälliga ibland. Jag tänker såhär: Dom får tycka vad dom vill, men det är mina egna pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Dom kan vara, fast oftast är dom jävligt schysta (iaf farsan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Ganska. Min morsa ställer för höga krav på mig, och överskattar mig.. Min farsa är den i familjen jag tycker bäst om. Han låter mig göra lite av det jag vill, och låta mig ta egna beslut medans morsan oftast vill göra det åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Ganska. Min morsa ställer för höga krav på mig, och överskattar mig.. Min farsa är den i familjen jag tycker bäst om. Han låter mig göra lite av det jag vill, och låta mig ta egna beslut medans morsan oftast vill göra det åt mig. W0rd på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Det är bra, stabila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Båda två är lite jobbbiga. Fadern är mycket taskig när det gäller att skjutsa. Till exempel om jag vill ha skjuts till min kompis så frågar han "regnar det?" och om det inte gör det får jag cykla igenom hela Ödeshög. Mor min är ju sån där som inte tillåter en att göra nåt. Jag får inte hänga ute på kvällen för att hon tror att det ska komma en mördare at döda en. Sen kan hon skälla ut en för nåt som mina bröder har gjort som hon ska ta med dom senare så får jag dubbel smäll. Sen fick hon för sig att jag går på droger en gång. Men dom låter ha min egen stil och leva som jag vill, lyssna på min musik, vara med vem jag vill, tycka om vad jag vill. Så min röst hamnar på Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Inte det minsta, båda mina föräldrar är toppen. Klart det finns småsaker som kan vara jobbiga, men det existerar hos varenda person och inte bara föräldrarna. Ibland kan de bli lite för... snälla, så att säga. Min mor t.ex. envisas jämt om att jag ska ha pengar, trots att jag säger emot. Ya, det kan tyckas som jättebra, men för tillfället är det lite knapert om pengar hemma, och när hon kör samvetskortet och gnäller om att hon är en dålig mamma som aldrig ger mig pengar är det bara jobbigt. Far min är också en schysst prick. Han har det lite svårt med ungarna nu dock, då min äldre syster skar av alla band med honom efter att han och mamma separerade. Syrran har t.o.m. bytt efternamn, men om det beror på det vettefan. Spenderar inte på långa vägar tillräckligt mycket tid hemma hos honom, men det blir svårt när han bor en bra bit ifrån skolan, och det är jobbigt att kånka dit alla mina grejer (gitarrer och förstärkare är rätt jobbiga att bära längre vägar. Särskilt när man har en väska med kläder också (eller två)). I slutändan är dom fantastiska båda två ändå. Yay, långt-inlägg-med-mycket-info-trots-att-jag-planerade-att-skriva-ett-kort-inlägg äger. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Ibland. När jag ska på krogen brukar min mor fråga om jag ska dricka mig full. Nej, svarar jag då. Förrut gillade hon inte att jag hade datorn på när jag lämnade rummet, hon tyckte att den drog alldelsen för mycket ström. Min far kan vara lite lättretad när han har en depression. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Båda mina föräldrar är praktidioter. Min far kan inte andas utan att städa i min och min systers rum varje halvtimme och han beter sig som om vi vore 5-6 år gamla. Mor min är ilskan personifierad. Ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts