Jump to content

När brukar du lägga dig?

kalle.b
 Share

105 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Brukar satsa på att lägga mig klockan 22, men oftast brukar jag fastna framför Jackass, vilket betyder att man inte går ifrån TV:n förrens vid 22.25. Och så måste man borsta tänderna och fixa sig lite innan man lägger sig. Så det blir väl oftast runt 22.50-23.00.

Jag sover de rekomenderade 8 timmarna per natt, men är ändå alltid så otroligt trött. hur fan klarar ni er, som bara sover 5-6 timmar? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sover de rekomenderade 8 timmarna per natt, men är ändå alltid så otroligt trött. hur fan klarar ni er, som bara sover 5-6 timmar? :mellow:

Alla sover inte lika mycket, sen 5-6 timmar är 2 timmar från 'det man ska sova'. Ingen stor skillnad, djupsömnen är mellan 22-02

Så många i forumet här missar ju den, gör många ändå. Spelar inte så stor roll

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir runt 22:00 på vardagar, runt 00:00 på helger. varför vara uppe hela natten för? inga ställen öppna, och varför sova bort hela dagen bara för man nördat uppe hela natten?

Man kan vara ute o festa ibland med ju, kan ju va hemma hos kompisar o så :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir runt 22:00 på vardagar, runt 00:00 på helger. varför vara uppe hela natten för? inga ställen öppna, och varför sova bort hela dagen bara för man nördat uppe hela natten?

Jag sitter och nördar när jag är uppe på natten. Och jag sover inte bort hela dagen för det, jag går upp vid två- tre följande dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför sova bort natten? Det är en bra tid på dygnet.

Det är så lungt och skönt. Tyst, fridfullt, mörkt, stilla, svalt... Ah! :P

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför sova bort dagen bara för att man är uppe på natten? Går jag och lägger mig vid 02 går jag upp runt kl 10 på morronen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor