ZinteX Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Hej jag får inte sa speedometer och funka,jag har gjort som readme säger,men funkar ej,nån som har nått annat program te gta sa där man kan mäta hastigheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Prova söka på google jag tror jag hittade den jag hade innan på det sättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Vart hittade du SA Speedo??? Letade efter den för ett tag sedan...Men fann den aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Borde denna inte vara i Modding-delen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Jo det har du rätt i Azzzzore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts